Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
TilmeldForumforsideLog indNyeste billeder
- > Velkommen til Night Dragons' forum! - > Vi byder nye som gamle velkomne! Skriv gerne 1 indlæg eller 2 - det gør det hele lidt hyggeligere Glimt i øjet - > Night Dragons søger frisk drageblod. I kan læse alt om vore optagelseskrav på vores eksterne allianceside. Smile - > Alt vedr. forum, tag venligst kontakt til Itachi Uchiha eller en anden i Nights ledelse. < -

Del | 
 

 Sonny-historier ;)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Dronning Cyra

Dronning Cyra

Antal indlæg : 1164
Reputation : 25
Registration date : 03/10/08

Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeLør Jun 13, 2009 9:18 pm

Sorry Sonny, men jeg kunne ikke stå for dem, da de må være fra din barndom Glimt i øjet



Lærerinden: "Hvorfor er en rødspætte så flad."

Lille Sonny rækker hånden op og svarer: "Det er fordi den har haft sex med en hval!"

Lærerinden bliver vred og sender ham uden for døren, her åbner Sonny døren på klem og lytter til hvad der sker i klassen.

"Nå klasse, er der så nogle der kan svare på hvorfor en krabbe har øjne på stilke som om de er ved at falde ud?"

Lille Sonny åbner døren og råber ind i klassen: "Det er fordi den har set sexscenen!"






Lille Sonny blev spurgt: "Kan du ikke rende ned på hjørnet og hente noget hårpomade til mig? Og hvis de ikke har det dernede, så har de det sikkert længere nede."

Lille Sonny løber afsted, og for ikke at glemme hvad han skal købe gentager han det hele vejen derned: "Hårpomade... hårpomave...hårpåmave... hår på maven"

Han kommer ned til købmanden på hjørnet og går ind. Derinde står en ung og smuk ekspeditrice og lille Sonny siger henvendt til hende, "Har De hår på maven?" "NEJ...det har jeg så sandelig ikke," svarer pigen vredt.

"Nå," siger lille Sonny, "så har de det sikkert længere nede..."




tongue tongue tongue


Sidst rettet af Dronning Cyra Tirs Okt 12, 2010 8:49 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Dronning Cyra

Dronning Cyra

Antal indlæg : 1164
Reputation : 25
Registration date : 03/10/08

Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeTirs Jun 23, 2009 9:21 pm

Lidt flere små livshistorier Glimt i øjet

Lille Sonny og lille Real står i Valby og kommer op at skændes, så siger lille Real til lille Sonny: "Jeg slår dig så hårdt at du ryger til Odense". Så svarer Sonny: "Jeg slår dig så hårdt at du ryger til England". Så kommer der en gammel mand forbi, og siger: "Søde børn vær sød at slå mig stille og roligt, for jeg skal kun til Hvidovre. tongue


Læreren spørger lille Sonny: Sonny, hvis du skal lægge 2506 sammen med 458, gange det med 3 og dele med 13 hvad vil du så få?

Lille Sonny: "Et meget forkert svar!"


Lille Sonny til mor: Jeg tror, far flytter hjem igen......
Mor: Hvorfor tror du det???
Lille Sonny: Jo, for han har glemt sin tissemand i natbordsskuffen!!!


En dag da lille Sonny kom i skole sagde han til læreren:

Der var engang en borg og uden om den borg, var der en stor ål. Hvad tror du byen kom til at hedde?

Læren: Ålborg

Lille Sonny: Nej for ålen den hed Svend!


Det var en dame, der spurgte lille Sonny, hvad han gik i:
- Går du i skole ?
- Nej.
- Går du i fritter ?
- Nej.
- Går du i klub ?
- Nej.
- Hvad går du så i ?
- Nye hvide sko !


- Lille Sonny - det er jo slet ikke vores egen lillesøster, du har med hjem.
- Nej mor, men den her barnevogn er da meget federe. :10:
Tilbage til toppen Go down
Dronning Cyra

Dronning Cyra

Antal indlæg : 1164
Reputation : 25
Registration date : 03/10/08

Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeOns Jun 24, 2009 7:50 pm

agent00skid skrev:
Tror da sagtens at det kunne blive hovedårsagen til vores medlemmer

Jeg tror sørme, at agenten har fat i noget der. Glimt i øjet

Og så opdager jeg at du har kendt flere Night-medlemmer i din barndom, Sonny! Shock


Der var engang tre små drenge Donny, Real og Sonny der blærede sig med, hvis far der var den hurtigste:

- Donny: Min er så hurtig, at han kan indhente en bil.
- Real: Min far er hurtigere, han kan indhente et jægerfly.
- Sonny: Min far er da også hurtig, han har fri kl. 15.00, men kommer hjem kl. 14.00.


Ugen efter snakkede de tre små drenge om, hvis far der kunne holde vejret i længst tid!

Donny: Min far har sprunget fra 5 metervippen og holdt vejret i 5 minutter!
Real: Det er da ikke noget, min far har sprunget fra 10 metervippen og holdt veejret i 10 minutter!
Så sagde Sonny: Det er da ingenting, min far har sprunget fra Storebæltsbroen, og han er ikke kommet op endnu!


Mor, siger lille Sonny, er det rigtigt, at man bliver til støv, når man dør?
Ja, lille Sonny, det er det.
Så ligger der en død mand under min seng. tongue


Da lille Sonny stod og tissede op ad slagterens vindue kom slagteren ud og sagde:
- Hvad ville din mor sige, hvis jeg tissede op ad jeres vindue?

Lille Sonny:
- Så ville mor nok forlange en skilsmisse, for vi bor på 10. sal. Glimt i øjet


Hvad ønsker du dig til din fødselsdag, spørger mor sin lille Sonny.
- En tampax, svarer lille Sonny.
- Hvorfor ønsker du dig en tampax? spørger moren forundret.
- Jah..., jeg ved jo godt nok ikke, hvad det er, siger lille Sonny. - Men i Tv-reklamerne siger de, at hvis man bruger en tampax, så kan man både spille tennis, ride, svømme, løbe på ski og køre på cykel ! tongue


Lille Sonny og lille Cyra legede i sandkassen.
Efter en tid blev lille Sonny lidt trængende og skulle tisse, og da han sagde dette til lille Cyra, følte hun også trang til at tisse.
De gik så ud ad sandkassen sammen og ind i et par nærliggende buske.
Lille Sonny trak den lille "orm" frem og begyndte at tisse.
Lille Cyra satte sig på hug og begyndte også at tisse.
Mens hun sad dér, kiggede hun op, og så noget hun aldrig havde set før!
Nøøjjj ... sagde hun, kan man tisse med sådan een?
Nåå det ... sagde lille Sonny ... Det er ingenting. Så skulle du se min mor: Hun tisser med en gammel pelshue! Smile Big
Tilbage til toppen Go down
Dronning Cyra

Dronning Cyra

Antal indlæg : 1164
Reputation : 25
Registration date : 03/10/08

Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeOns Jul 01, 2009 7:45 pm

Hmmmmm lidt flere RL-oplevelser Glimt i øjet


Lille Sonny løber ude i haven og så kommer postbudet og spørger:
- Lille Sonny, hvad laver du?
- Jeg løber hjemmefra.
- Jamen du løber jo bare i haven.
- Det er fordi Søs siger jeg ikke må gå over vejen.....


Det var lille Sonny som skulle på lejrskole, men han havde lidt hjemve så lille Sonnys mor sagde til klasselæren om lille Sonny ikke måtte sove inde hos hende.
- Jo, hvis det kun er de her dage så ja.
Så sagde moderen at:
- Lille Sonny også altid stikker sin tommelfinger ind i min navle.
- Ja ja, sagde læreren.

Første nat vågnede læreren.
- Lille Sonny! Det her er ikke min navle!
- Muahahahhhhh, sagde lille Sonny, det her er heller ikke min tommelfinger.



To politimænd står på et hjørne med deres politihund. Pludselig kommer lille Sonny løbende, løfter op i hundens hale, kigger den i enden og løber væk igen. Betjentene undrer sig, men gør ikke noget videre ved det.

Et kvarter efter kommer lille Sonny igen løbende og løfter op i hundens hale, hvorefter han løber igen. De to betjente beslutter sig for at hive fat i lille Sonny næste gang han nu skulle komme forbi.

Da lille Sonny kommer igen efter et kvarter tager den ene betjent fat i ham og spørger: ”Sig mig knægt, hvad er det lige du har gang i?”

”Min far sagde at jeg skulle løbe op på hjørnet, og se om hunden med de to røvhuller stadig stod her.”



Unge Sonny havde endelig fundet sig en date med en meget køn pige. Kammeraterne ventede spændt på at høre om daten.

Endelig kom Sonny hjem. Men han kom trækkende med en gammel damecykel. Det tænkte vennerne ikke nærmere over.

Real-4: - "Nå Sonny, hvordan gik det så med pigen?"

Unge Sonny: - "Uhuhuuuu, det gik skam meget fint, men hun var sku lidt mærkelig.

Real-4: - "Nåååh, hvordan det?"

Unge Sonny: - "Jo, da vi var på vej hjem, gik vi igennem parken. Og lige pludselig smider hun cyklen her til den ene side, og tøjet til den anden side. Så lægger hun sig ned på jorden og udbryder: "Tag hvad du vil ha'".

Real-4: - "Sådan Sonny!"

Unge Sonny: - "Og så var det jo klart, at jeg tog cyklen. For hva' fanden skal jeg bruge noget pigetøj til?" Glimt i øjet
Tilbage til toppen Go down
Shanty

Shanty

Alder : 36
Antal indlæg : 254
Reputation : 13
Registration date : 04/05/09

Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeTors Jul 02, 2009 5:59 pm

Kommer der en "Cyras samlede værker om Sonny"??, for så vil gerne resevere et eksemplar.. tongue
Tilbage til toppen Go down
Dronning Cyra

Dronning Cyra

Antal indlæg : 1164
Reputation : 25
Registration date : 03/10/08

Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeTors Jul 02, 2009 6:40 pm

Hahaha Tikær.... ja hvem ved Glimt i øjet

Jeg skal jo først have dem listet ud af Sonny, men det sidste jeg har hørt er faktisk, at han har snakket med en heks. Det skete Skt. Hans aften på havnen på Sejerø. Han fik sig en lille snak med hende, da hun var både køn og fortryllende tongue

Heksen kiggede i sin lille glaskugle og kunne komme med et par små historier om fremtiden:


Gamle Sonny sidder i venteværelset hos lægen sammen med en anden mand.

Efter flere minutters stilhed spørger gamle Sonny den anden: "Hvad fejler du?"
Den anden: "jjjegjjjeg sstsstaammmer hhhehelt fforfforrfærdeligt - hhvorhvorfor er dududu hher?"
Gamle Sonny:"Jeg lider såmænd bare af prostata!"
Den anden:"Hhvahvad bbebetydder ppropprostataa?"
Gamle Sonny (tørt): "Det betyder, at jeg tisser, som du snakker!"



Gamle Sonny sidder i stuen sammen med sin kone, da telefonen ringer.
Konen ta´r den:
- "HVAD?"
- "HVOR FANDEN SKU´ JEG VIDE DET FRA, JEG BOR 300 KM. FRA HAVET,...FARVEL!!!" og smækker røret på.
- "Hvem fanden var det?" spørger gamle Sonny.
- "En idiot, der ville vide om kysten var klar!" tongue



Gamle Sonny og hans kone sad og så videofilm, da Gamle Sonny udbryder: "Uuuhuhuuuuu, hvor er den film dog uhyggelig!"
Konen svarer: "Hold dog op Sonny, det er jo filmen fra vores bryllup." tongue



Gamle Sonny og hans kone sidder ved morgenkaffen da konen siger: "Jeg kan huske, da vi var unge, drak vi morgenkaffen nøgne. Skulle vi ikke prøve det igen?"
Efter lidt snak frem og tilbage smider de så tøjet.
Lidt efter siger konen: "Jeg kan mærke stemningen fra dengang. Mine brystvorter er blevet helt varme!".
Gamle Sonny: "Det tror da pokker, den ene er i kaffen og den anden ligger på det ristede brød!". Glimt i øjet



Gamle Sonny og hans kone kommer ind i en bank. Der er kø, så de stiller sig pænt op i køen og venter. Pludselig kommer der en røver op til skranken og råber:
- "Dette er et røveri."

Gamle Sonny træder frem til røveren, tager ham på skulderen og siger:
- "Undskyld unge mand, men jeg er civil betjent!"

Røveren bliver helt befippet, smider skyderen og spæner ud af banken. Gamle Sonny vender tilbage til sin noget forundrede kone, der spørger:
- "Sonny, hvorfor sagde du til den unge mand, at du var civil betjent?"

- "Jamen er jeg da ikke det, søde?" svarer gamle Sonny.
- "Nej, Sonny, du er senil dement." Glimt i øjet


Sidst rettet af Dronning Cyra Tors Jul 02, 2009 7:41 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Dronning Cyra

Dronning Cyra

Antal indlæg : 1164
Reputation : 25
Registration date : 03/10/08

Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:37 pm

Hmmm jeg mødte Sonnys lærerinde fra hans skoletid den anden dag Shock

Og da real har efterlyst lidt flere historier, så kommer der lidt fra de første skoleår. Smile


Klassen er ved at lære om nutid og datid, og lærerinden spørger lille Sonny:
- "Hvis jeg nu siger: 'Jeg spiser', hvilken tid er det så?"
- "Så er det vel spisetid!" svarer lille Sonny.


Lærerinden sagde til eleverne: "Alle dem der syntes de selv er lidt dumme skal rejse sig op."
Så rejste lille Sonny sig op.
Lærerinden spurgte forbavset: "Er du dum?"
Lille Sonny: "Nej, jeg syntes bare det var lidt synd at du skulle stå deroppe, helt alene."


Lille Sonny var lidt fraværende i en matematiktime og lærerinden spurgte derfor:
- "Sonny, hurtigt! Hvad er 2, 3, 5, 23 og 39?"
Lille Sonny svarede med lynets hast:
- "TV2, TV3, 3+, Discovery og CNN!"


Lille Sonny rækker hånden i vejret og spørger lærerinden: - "Kan man få børn, når man kun er syv år?"
Lærerinden: - "Nej, det kan man ikke!"
Lille Sonny vender sig om til lille Annika og siger: - "Der kan du selv se, din bangebuks!"


Lille Sonny i første klasse sidder og stirrer på lærerinden.

- "Hvorfor stirrer du hele tiden på mig?" spørger hun.
- "Jo, jeg er forelsket i Dem", svarer lille Sonny.
- "Jaså", griner lærerinden.
- "Jeg vil da gerne have en mand, men ikke et barn."
- "Nej, Nej, Jeg skal nok være forsigtig..."


Sidst rettet af Dronning Cyra Søn Sep 06, 2009 6:39 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Sonny-BaBy

Sonny-BaBy

Alder : 33
Antal indlæg : 1815
Reputation : 56
Registration date : 09/07/08

Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:02 pm

Hvor kender du Annika fra???? Shock

HAHA Men damn, de passer faktisk utroligt godt Shock - Dog bare, lidt forskelligt Shock Det er lidt vildt Cyra, du kender mig vidst for meget snart Shock Nu når du osse kan se hvad der er sket i virkeligheden på den måde Shock
Faktisk meget uhyggeligt Shock
Tilbage til toppen Go down
http://nightdragons.heavenforum.com
Gæst
Gæst



Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:22 pm

HAHA Kan næsten se lille Sonny for mig

Dejligt med lidt jokes, når jeg nu skal holde mig vågen 1 time mere :(
Tilbage til toppen Go down
agent00skid

agent00skid

Alder : 31
Antal indlæg : 180
Reputation : 8
Registration date : 21/01/09

Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:27 pm

Og hvem har fundet fejlen tongue
Tilbage til toppen Go down
Sonny-BaBy

Sonny-BaBy

Alder : 33
Antal indlæg : 1815
Reputation : 56
Registration date : 09/07/08

Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 12:30 am

Ole.
Tilbage til toppen Go down
http://nightdragons.heavenforum.com
Dronning Cyra

Dronning Cyra

Antal indlæg : 1164
Reputation : 25
Registration date : 03/10/08

Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 6:45 am

Fuck - øv :(

Jeg var desværre træt, da jeg sad og skrev, og så kom der en anden ind og forstyrrede.... tongue

Hmmm Annika er virkelig ikke tilfældig - hende har jeg også mødt, og hun fortalte, at hun savner dig utrolig meget. Glimt i øjet
Tilbage til toppen Go down
real-4

real-4

Alder : 33
Antal indlæg : 652
Reputation : 11
Registration date : 03/08/08

Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 7:28 am

HAHA fuck hvor godt HAHA
Tilbage til toppen Go down
Shanty

Shanty

Alder : 36
Antal indlæg : 254
Reputation : 13
Registration date : 04/05/09

Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 7:53 am

HAHA HAHA Alt, alt for godt, Cyra....!!! tongue Smile Big
Tilbage til toppen Go down
Sonny-BaBy

Sonny-BaBy

Alder : 33
Antal indlæg : 1815
Reputation : 56
Registration date : 09/07/08

Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 1:01 pm

Run homies !! RUN Vi er blevet busted tongue
Tilbage til toppen Go down
http://nightdragons.heavenforum.com
real-4

real-4

Alder : 33
Antal indlæg : 652
Reputation : 11
Registration date : 03/08/08

Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 2:17 pm

HAHA
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst



Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:29 am

synes lige jeg ville bidrage med en lille sang Smile Big



Sidst rettet af Donny03 Tors Sep 17, 2009 3:32 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Sonny-BaBy

Sonny-BaBy

Alder : 33
Antal indlæg : 1815
Reputation : 56
Registration date : 09/07/08

Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 11:28 am

HAHA Fuck en nice sang xD
Tilbage til toppen Go down
http://nightdragons.heavenforum.com
Brian Jensen

Brian Jensen

Alder : 55
Antal indlæg : 78
Reputation : 1
Registration date : 13/07/09

Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 2:47 pm

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.] Fed sang, om The King [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Tilbage til toppen Go down
Dronning Cyra

Dronning Cyra

Antal indlæg : 1164
Reputation : 25
Registration date : 03/10/08

Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 6:23 am

Hmmm jeg har faktisk helt glemt den første historie fra Sonnys liv Shock

Sonny var jo en tidlig starter, hvilket I sikkert allerede har opdaget, men det er ikke mange, der ved, hvor tidlig.... Glimt i øjet

Jo, ser I, Sonny lå på fødestuen kun få dage gammel. I den lille gennemsigtige "kasse" ved siden af ham, lå lille Annika. Smile

De to små ligger og pludrer, mens en sygeplejerske går rundt og tjekker alle børnene på stuen, at de har det godt.

Til ingens forundring ligger lille Sonny og lille Annika og snakker om, hvilket køn de er. Så siger lille Sonny: Jeg er en dreng Smile Big

Åhr, siger lille Annika, hvordan ved du det? Shock

Hehe, svarer lille Sonny, det skal jeg vise dig, når sygeplejersken er gået. Glimt i øjet

Lille Annika ligger og venter utålmodigt på, at sygeplejersken skal forlade stuen, så hun kan få bevis for lille Sonnys påstand.....

Endelig går sygeplejersken.... vis mig det nu, siger lille Annika spændt Smile Big

Lille Sonny kan næsten ikke vente med at vise frem, så han flår dynen af og siger glædestrålende: Se, jeg har blå sokker på. Smile Big
Tilbage til toppen Go down
Shanty

Shanty

Alder : 36
Antal indlæg : 254
Reputation : 13
Registration date : 04/05/09

Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 6:50 am

HAHA HAHA HAHA

Hehe, Cyra... Du forstår at starte en weekend med manér... tongue TOPKARAKTERER HERFRA...!! [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst



Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 6:54 am

HAHA alt for godt men sad bare og vente på den skulle komme Smile Big
Tilbage til toppen Go down
Sonny-BaBy

Sonny-BaBy

Alder : 33
Antal indlæg : 1815
Reputation : 56
Registration date : 09/07/08

Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 1:06 pm

HAHA omg Shock Den burde næste få en pris denne tråd HAHA Fuck, hvor er det svært at finde et bedre grin Smile Big Nejnej, kan slet ikke komme mig over det Smile Big Fuck hvor er det grineren Smile Big
Tilbage til toppen Go down
http://nightdragons.heavenforum.com
FranziWild

FranziWild

Alder : 50
Antal indlæg : 68
Reputation : 0
Registration date : 22/04/10

Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 2:28 pm

Med en tråd som denne, og alle de sandheder om vores leder, er der ingen tvivl i mit sind mere. Dette er den eneste alliance der er værd at være med i.
Du er for vild kære Cyra, en sand dronning. Hil dig!
Tilbage til toppen Go down
real-4

real-4

Alder : 33
Antal indlæg : 652
Reputation : 11
Registration date : 03/08/08

Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 2:42 pm

Fedterøv tongue
Tilbage til toppen Go down
Dronning Cyra

Dronning Cyra

Antal indlæg : 1164
Reputation : 25
Registration date : 03/10/08

Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 4:59 pm

Hmmm Maximuspigisus, det må også næsten være svar på dit spørgsmål om Night og APL in game Glimt i øjet

HIL DRAGEKONGEN Smile Big
Tilbage til toppen Go down
Sonny-BaBy

Sonny-BaBy

Alder : 33
Antal indlæg : 1815
Reputation : 56
Registration date : 09/07/08

Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 5:24 pm

Huh? Shock
Tilbage til toppen Go down
http://nightdragons.heavenforum.com
Gæst
Gæst



Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 5:25 pm

Ja - Fatter heler ikke hvad det er hun går og råber tongue
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst



Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 5:45 pm

Jeg tror ikke det skal forstås af os andre Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
Sonny-BaBy

Sonny-BaBy

Alder : 33
Antal indlæg : 1815
Reputation : 56
Registration date : 09/07/08

Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 6:42 pm

Hehe tongue Det er da ikke særlig pænt at sidde at bagtale drage slavepiskeren mens han høre på det Shock Smile Big
Tilbage til toppen Go down
http://nightdragons.heavenforum.com
Sponsoreret inhold




Sonny-historier ;) Vide
IndlægEmne: Sv: Sonny-historier ;)   Sonny-historier ;) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 

Sonny-historier ;)

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Forumnyt samt gæster! :: Lykønskninger og digte samt sjov og jokes ;) :: Jokes-
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner