Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
TilmeldForumforsideLog indNyeste billeder
- > Velkommen til Night Dragons' forum! - > Vi byder nye som gamle velkomne! Skriv gerne 1 indlæg eller 2 - det gør det hele lidt hyggeligere Glimt i øjet - > Night Dragons søger frisk drageblod. I kan læse alt om vore optagelseskrav på vores eksterne allianceside. Smile - > Alt vedr. forum, tag venligst kontakt til Itachi Uchiha eller en anden i Nights ledelse. < -

Del | 
 

 Riddere af ære eller ?

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst



Riddere af ære eller ? Vide
IndlægEmne: Riddere af ære eller ?   Riddere af ære eller ? Icon_minitimeTirs Sep 16, 2008 1:11 pm

På skadestuen....
- "...og det var dig der skulle have forbinding på dit sår?"
- "Ja, men det behøves ikke alligevel. Det nåede at gro sammen i ventetiden."


I de gamle dage, hvor riddere var modige og stolte, skulle en ridder på korstog og kaldte derfor på sin væbner.
-"Jeg skal på korstog", sagde han til væbneren.
"Her er nøglen til min kones kyskhedsbælte. Hvis jeg ikke er vendt hjem om 10 år, må du bruge nøglen."
Ridderen begynder sin færd ud på den støvede vej, iført rustning fra top til tå. Han kaster et sidste blik tilbage på sit slot inden det forsvinder af syne, da han pludseligt ser væbneren komme løbende.
Væbneren: (Forpustet) "Oh Herre..det var godt jeg nåede at indhente dig.
Du har givet os den forkerte nøgle!"
Tilbage til toppen Go down
 

Riddere af ære eller ?

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Forumnyt samt gæster! :: Lykønskninger og digte samt sjov og jokes ;) :: Jokes-
Opret et forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner