Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
TilmeldForumforsideLog indNyeste billeder
- > Velkommen til Night Dragons' forum! - > Vi byder nye som gamle velkomne! Skriv gerne 1 indlæg eller 2 - det gør det hele lidt hyggeligere Glimt i øjet - > Night Dragons søger frisk drageblod. I kan læse alt om vore optagelseskrav på vores eksterne allianceside. Smile - > Alt vedr. forum, tag venligst kontakt til Itachi Uchiha eller en anden i Nights ledelse. < -

Del | 
 

 Lidt til smilebåndet..

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Shanty

Shanty

Alder : 36
Antal indlæg : 254
Reputation : 13
Registration date : 04/05/09

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 14, 2010 9:30 pm

Ja, du er blevet pænt god til at huske... Shock Smile Big

Mit stakkels hoved Crying or Very sad
Tilbage til toppen Go down
real-4

real-4

Alder : 33
Antal indlæg : 652
Reputation : 11
Registration date : 03/08/08

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 14, 2010 9:32 pm

Tjaa lidt måske tongue

Hvad er der med dit hoved Shock
Tilbage til toppen Go down
Shanty

Shanty

Alder : 36
Antal indlæg : 254
Reputation : 13
Registration date : 04/05/09

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 14, 2010 9:34 pm

Det gør ondt... Jeg må tænke for meget... Smile Big Eller... tongue
Tilbage til toppen Go down
real-4

real-4

Alder : 33
Antal indlæg : 652
Reputation : 11
Registration date : 03/08/08

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 14, 2010 9:36 pm

Hehe tongue

Eller for lidt måske tongue

Kom du til at stikke hende en flad rene? tongue
Tilbage til toppen Go down
RenePetersen

RenePetersen

Alder : 33
Antal indlæg : 104
Reputation : -1
Registration date : 15/09/09

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 14, 2010 9:39 pm

Nej, jeg slår ikke på kvinder, og slet ikke min kone Smile Og da overhovedet slet ikke, når jeg kender min plads måbene
Tilbage til toppen Go down
real-4

real-4

Alder : 33
Antal indlæg : 652
Reputation : 11
Registration date : 03/08/08

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 14, 2010 9:40 pm

HAHA
Tilbage til toppen Go down
Shanty

Shanty

Alder : 36
Antal indlæg : 254
Reputation : 13
Registration date : 04/05/09

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 14, 2010 9:44 pm

Hehehe... tongue Du er sq så dejligt nem at præg, René... Smile Big
Tilbage til toppen Go down
RenePetersen

RenePetersen

Alder : 33
Antal indlæg : 104
Reputation : -1
Registration date : 15/09/09

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 14, 2010 9:47 pm

Kan jeg tillade mig andet, når jeg har fået så god en plads Smile?
Tilbage til toppen Go down
Shanty

Shanty

Alder : 36
Antal indlæg : 254
Reputation : 13
Registration date : 04/05/09

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 14, 2010 9:52 pm

Ååårh love tongue
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst



Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 7:46 am

Rene nu må du sku lytte til Brian , hvis kvinder tror de bestemmer får vi mænd ALDRIG lov til at sidde med ved boret [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.] Det var den 5 juni 1915 det hele gik skævt ... de har hurtigt fået nye ideer .Rene VIS dig som em mand ..
Tilbage til toppen Go down
Dronning Cyra

Dronning Cyra

Antal indlæg : 1164
Reputation : 25
Registration date : 03/10/08

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 3:53 pm

Hmmmm nu er Brian selv under tøflen - se bare hvem der har bukserne på, når vi taler højdespringer og TS Glimt i øjet

Så jeg tror ikke, at Rene kan lære meget af Brian... ved faktisk slet ikke, hvem han kan lære noget af eller hvem han skulle lytte til ud over det stærke køn, nemlig kvinderne Smile Big og det gør han allerede Glimt i øjet
Tilbage til toppen Go down
real-4

real-4

Alder : 33
Antal indlæg : 652
Reputation : 11
Registration date : 03/08/08

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 3:55 pm

HAHA

Sorry men kvinder det stærke køn arhh den må du langt ud på landet med cyra HAHA
Tilbage til toppen Go down
Dronning Cyra

Dronning Cyra

Antal indlæg : 1164
Reputation : 25
Registration date : 03/10/08

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 4:00 pm

Hmmm hvorfor skulle jeg tage på landet Shock Jeg har det sandelig fint i byen og syn's da nok, at både Rene og Brian kender deres plads. Glimt i øjet
Tilbage til toppen Go down
real-4

real-4

Alder : 33
Antal indlæg : 652
Reputation : 11
Registration date : 03/08/08

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 4:02 pm

For den holder da ikke i byen dem i byerne kan jo deres historie tongue

Mændene har da altid været det stærke køn og fortsætter nok også med at være det Smile Big

De er jo også gift (tror jeg) det tæller ikke tongue
Tilbage til toppen Go down
Dronning Cyra

Dronning Cyra

Antal indlæg : 1164
Reputation : 25
Registration date : 03/10/08

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 4:14 pm

Hmmm så gifte mænd er svage.... Smile Big alle andre mænd skulle være stærke Shock Tror sgu at du selv må tage ud på landet, real - om ikke andet kan vi følges. Glimt i øjet
Tilbage til toppen Go down
real-4

real-4

Alder : 33
Antal indlæg : 652
Reputation : 11
Registration date : 03/08/08

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 4:17 pm

Ja fedter alle giftemænd ikke lidt for deres kone så konerne står ude i køkkenet og laver mad til en eller er jeg galt på den Shock

Jeg er ude på landet måske det der problemet er tongue
Tilbage til toppen Go down
Sonny-BaBy

Sonny-BaBy

Alder : 33
Antal indlæg : 1815
Reputation : 56
Registration date : 09/07/08

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 4:40 pm

Mænd fedter bare i dag, fordi vi ikke gider at lave mad, og lader kvinde tror det er hende, så han kan sidde foran fjernsynet og dovene den ad.. Mens der kommer mad på bordet Smile Big Smile Big

Mænd er millioner år kloger end kvinder, og sådan er det bare. Færdig.
Hvem skabte kvinde udfra biblen? Maaanden tongue Hvem skaffede føden i gamle dage? Maaanden tongue Hvem holdte/holder overlevelsen af vores art igang? Maanden Smile Big

Såå den hvor real siger, den skal vi lidt længere ud på landet med, det er så sandligt rigtig mrgreen

Vi har vidst haft denne en 2 eller 3 gange, og alle gangene vandt manden Shock Smile Big
Tilbage til toppen Go down
http://nightdragons.heavenforum.com
Shanty

Shanty

Alder : 36
Antal indlæg : 254
Reputation : 13
Registration date : 04/05/09

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 4:58 pm

kim f p skrev:
Rene nu må du sku lytte til Brian , hvis kvinder tror de bestemmer får vi mænd ALDRIG lov til at sidde med ved boret [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.] Det var den 5 juni 1915 det hele gik skævt ... de har hurtigt fået nye ideer .Rene VIS dig som em mand ..

Rigtige mænd, forstår at sige undskyld og være ydmyge... Glimt i øjet Det har den kære René fundet ud af... Smile Big Nu skal du ikke få ham på andre tanker, Kim... Glimt i øjet

Sonny og real... Netop fordi mændene har haft "bukserne" på så længe, sker der ting, som topic her antyder (mange tak, Julia! tongue ). Verdenen havde været endda noget længere, hvis kvinden fik lov at lege. Men nej nej. Altid skal vi holdes nede.

Og så vil jeg lige understrege, at jeg IKKE kan lave mad - ergo er det manden min der står i køkkenet.... Stakkels René... Glimt i øjet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst



Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 5:30 pm

Jeg laver også mad [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.] så det bliver noget jeg kan lide [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vorherre skabte kvinden og hun har skabt sig siden . [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Vi er nogle der må tale for Rene når han så hurtigt er kommet under tøflen .
Tilbage til toppen Go down
Shanty

Shanty

Alder : 36
Antal indlæg : 254
Reputation : 13
Registration date : 04/05/09

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 5:37 pm

Hahaha... tongue "... og hun har skabt sig siden..." tongue Humor.

Jamen stakkels René er da fri til at "gøre oprør" når han vil... Glimt i øjet Hvis han vil... tongue
Tilbage til toppen Go down
RenePetersen

RenePetersen

Alder : 33
Antal indlæg : 104
Reputation : -1
Registration date : 15/09/09

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 5:48 pm

"Gøre oprør", i må da være tossede Neutral Night Bare fordi, at i andre ikke nyder jeres pladser, betyder det ikke, at jeg ikke gør tongue I ville være jaloux, hvis i vidste hvor godt, at jeg havde det her hos Shanty - Og Cyra, når vi er derovre. Det er også godt hos Birthe og Brian, men så skal fatter altid, fortælle søn, hvordan man er en mand, og hvor hård mor er Smile

Mad på bordet - Intet problem cheers
Tilbage til toppen Go down
Shanty

Shanty

Alder : 36
Antal indlæg : 254
Reputation : 13
Registration date : 04/05/09

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 6:28 pm

Hehehe... tongue (Det er min mand, det der...) Glimt i øjet

Perfekt svar, kære... Smile Big
Tilbage til toppen Go down
real-4

real-4

Alder : 33
Antal indlæg : 652
Reputation : 11
Registration date : 03/08/08

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 6:44 pm

HAHA

Din fedterøv rene HAHA
Tilbage til toppen Go down
RenePetersen

RenePetersen

Alder : 33
Antal indlæg : 104
Reputation : -1
Registration date : 15/09/09

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 6:49 pm

Fedterøv tongue? Det er sandheden, bror Smile
Tilbage til toppen Go down
real-4

real-4

Alder : 33
Antal indlæg : 652
Reputation : 11
Registration date : 03/08/08

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 7:38 pm

Hehe tongue

Bager de små kager og nye boller til dig og alt muligt hjemmebag? tongue

Noget må de da bestikke dig med under den kvinde diktatur tongue
Tilbage til toppen Go down
Sonny-BaBy

Sonny-BaBy

Alder : 33
Antal indlæg : 1815
Reputation : 56
Registration date : 09/07/08

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 7:39 pm

Mmh.. Mener faktisk, vi stadig har tråden hvor manden tydeligt skiller sig ud som sejres herren mrgreen

Ellers har vi så mange andre ting xD
Tilbage til toppen Go down
http://nightdragons.heavenforum.com
real-4

real-4

Alder : 33
Antal indlæg : 652
Reputation : 11
Registration date : 03/08/08

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 7:41 pm

Nice Smile Big
Tilbage til toppen Go down
Sonny-BaBy

Sonny-BaBy

Alder : 33
Antal indlæg : 1815
Reputation : 56
Registration date : 09/07/08

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 7:46 pm

Oh Ohh tongue - > [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] Synes vi havde en der var meget længere :(
Tilbage til toppen Go down
http://nightdragons.heavenforum.com
Dronning Cyra

Dronning Cyra

Antal indlæg : 1164
Reputation : 25
Registration date : 03/10/08

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 8:13 pm

Øh, Sonny - den tråd viser netop at kvinderne styrer.... der kan du se Wanda og mig på banen den ene gang efter den anden Smile Big

Men så vidt jeg husker, blev Wanda og jeg også enige om, at vi da bare lader mændene tro, at de styrer - altså dem så ikke har erkendt (som Rene og Brian), at de er under tøflen. Glimt i øjet

Men ja vi har haft den diskussion - og endnu en gang blev det bekræftet, nu af Julia, at mænd halter bag efter. Smile Big
Tilbage til toppen Go down
Dronning Cyra

Dronning Cyra

Antal indlæg : 1164
Reputation : 25
Registration date : 03/10/08

Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 8:14 pm

Oh Ohh mrgreen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold




Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Lidt til smilebåndet..   Lidt til smilebåndet.. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 

Lidt til smilebåndet..

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Forumnyt samt gæster! :: Lykønskninger og digte samt sjov og jokes ;) :: Jokes-
Create a forum on Forumotion | Video games | Internet games | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner