Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
TilmeldForumforsideLog indNyeste billeder
- > Velkommen til Night Dragons' forum! - > Vi byder nye som gamle velkomne! Skriv gerne 1 indlæg eller 2 - det gør det hele lidt hyggeligere Glimt i øjet - > Night Dragons søger frisk drageblod. I kan læse alt om vore optagelseskrav på vores eksterne allianceside. Smile - > Alt vedr. forum, tag venligst kontakt til Itachi Uchiha eller en anden i Nights ledelse. < -

Del | 
 

 Mænd altså.....

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Dronning Cyra

Dronning Cyra

Antal indlæg : 1164
Reputation : 25
Registration date : 03/10/08

Mænd altså..... Vide
IndlægEmne: Mænd altså.....   Mænd altså..... Icon_minitimeFre Jan 22, 2010 10:50 pm

Hahaha... denne kunne jeg altså ikke stå for! mrgreen

En mand har 3 veninder - men han ved ikke, hvem af dem han vil giftes med.


Så han beslutter sig for at teste dem for at finde ud af, hvem af de 3 der passer bedst til ham.


Han hæver 90.000,- fra sin konto og giver hver af kvinderne 30.000,- som de kan bruge lige som de vil.
Den første tager på shopping tur og køber tøj, smykker, går til frisøren, på skønhedsklinik osv. Hun siger til manden: "Jeg har brugt alle dine penge på at blive smukkere for dig! For at du skal kunne lide mig endnu mere og fordi jeg elsker dig."


Den anden køber et fladskærms tv, en Blue-Ray DVD konsol, Playstation 5, tennissko, golfkøller osv. og siger: "Jeg har brugt alle dine penge på at gøre dig lykkelig - fordi jeg elsker dig."


Den tredje tager pengene og spekulerer på børsen. På 3 dage fordobler hun indsatsen, giver manden sine 30.000,- tilbage og siger: "Jeg har investeret alle dine penge og på den måde tjent mine egne. De penge kan jeg nu bruge på mig selv og jeg gjorde det, fordi jeg elsker dig."




Så begynder manden at tænke...(jo – det gør han faktisk)


tænker…


og tænker...


og tænker...


og tænker...


og tænker...


og tænker... (mænd tænker meget)


og tænker…


og tænker...


og tænker...


og tænker... (helt ærligt...!!)


og tænker...


slår en prut...


og tænker...


og tænker...


og tænker...


bøvser...


og tænker...


og tænker...


og tænker...


og tænker...


og tænker... (han tænker virkelig over tingene...)


og tænker...


og tænker...


kradser sig i armhulen...


og tænker...


og tænker...


kradser sig lige et sted til Glimt i øjet


og tænker...


og tænker... (hold op, hvor ta'r det lang tid...)


og tænker...


og tænker...


og tænker...


Og gifter sig så med .... ja, hvem gifter han sig med? Shock


Sidst rettet af Dronning Cyra Fre Jan 22, 2010 11:11 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst



Mænd altså..... Vide
IndlægEmne: Sv: Mænd altså.....   Mænd altså..... Icon_minitimeFre Jan 22, 2010 10:55 pm

Den er meeeeeggggeeeettt gammel den joke Cyra, Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
Dronning Cyra

Dronning Cyra

Antal indlæg : 1164
Reputation : 25
Registration date : 03/10/08

Mænd altså..... Vide
IndlægEmne: Sv: Mænd altså.....   Mænd altså..... Icon_minitimeFre Jan 22, 2010 11:10 pm

Hmmm så må vi lige se, hvad der sker, hvis jeg ændrer i teksten.... og du siger ingenting, Eragon tongue
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst



Mænd altså..... Vide
IndlægEmne: Sv: Mænd altså.....   Mænd altså..... Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 6:22 am

Fik lige en morgen griner, kan godt være den var gammel, men jeg har ikke lige stødt på den endnu [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst



Mænd altså..... Vide
IndlægEmne: Sv: Mænd altså.....   Mænd altså..... Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 9:57 am

Hehe... Godt at starte dagen med et smil på læben.. [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Kender den heller ikke, men tro godt jeg kender svaret.. [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Tilbage til toppen Go down
Dronning Cyra

Dronning Cyra

Antal indlæg : 1164
Reputation : 25
Registration date : 03/10/08

Mænd altså..... Vide
IndlægEmne: Sv: Mænd altså.....   Mænd altså..... Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 10:22 am

Er glad for du ikke skriver svaret, Julia - lad os så om der er en af hankøn (ikke Eragon), der tør skrive et svar mrgreen
Tilbage til toppen Go down
The devil

The devil

Alder : 113
Antal indlæg : 43
Reputation : 0
Registration date : 09/02/09

Mænd altså..... Vide
IndlægEmne: Sv: Mænd altså.....   Mænd altså..... Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 1:19 pm

Skal det forstille at være en vits, hold da op???? [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Tilbage til toppen Go down
http://job-2.forumotion.net/index.htm
Sonny-BaBy

Sonny-BaBy

Alder : 33
Antal indlæg : 1815
Reputation : 56
Registration date : 09/07/08

Mænd altså..... Vide
IndlægEmne: Sv: Mænd altså.....   Mænd altså..... Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 2:55 pm

Har aldrig set den Shock

Men forfanden, kvinde no.3 er min dame! I andre, holder jer bare væk mrgreen
meen scratch Hvorfor kan man ikke bare tage dem alle? farao
Tilbage til toppen Go down
http://nightdragons.heavenforum.com
Gæst
Gæst



Mænd altså..... Vide
IndlægEmne: Sv: Mænd altså.....   Mænd altså..... Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 5:16 pm

Sonny jeg må skuffe dig [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.] ,det er 15 år siden jeg tog hende [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.] .Jeg tror ikke der er flere af de kvinder, så du hænger på en af de andre..
Tilbage til toppen Go down
Sonny-BaBy

Sonny-BaBy

Alder : 33
Antal indlæg : 1815
Reputation : 56
Registration date : 09/07/08

Mænd altså..... Vide
IndlægEmne: Sv: Mænd altså.....   Mænd altså..... Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 6:18 pm

Sad Night Det var ikke pænt gjort Crying or Very sad
Tilbage til toppen Go down
http://nightdragons.heavenforum.com
Shanty

Shanty

Alder : 35
Antal indlæg : 254
Reputation : 13
Registration date : 04/05/09

Mænd altså..... Vide
IndlægEmne: Sv: Mænd altså.....   Mænd altså..... Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 6:38 pm

Hahaha - perfekt Cyra.... Smile Big
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst



Mænd altså..... Vide
IndlægEmne: Sv: Mænd altså.....   Mænd altså..... Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 7:25 pm

Lad os sige det sådan at svaret er dette, på et andet sprog xD

Ha scelto lei con il seno Storte
Tilbage til toppen Go down
Sonny-BaBy

Sonny-BaBy

Alder : 33
Antal indlæg : 1815
Reputation : 56
Registration date : 09/07/08

Mænd altså..... Vide
IndlægEmne: Sv: Mænd altså.....   Mænd altså..... Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 10:13 pm

"Hun valgte hendes bryst Storte"

Woot?! Nogle der mangler noget sprog undervisning.. xD
Tilbage til toppen Go down
http://nightdragons.heavenforum.com
Shanty

Shanty

Alder : 35
Antal indlæg : 254
Reputation : 13
Registration date : 04/05/09

Mænd altså..... Vide
IndlægEmne: Sv: Mænd altså.....   Mænd altså..... Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 10:15 pm

Jeg får noget med "Hun valgte hendes Skæbne bryst".... xD tongue Smile Big Ikke sikkert google translate er optimalt - men jeg ville vove den påstand, at der er noget galt med din sætning, E... Glimt i øjet I al fald ville jeg gerne vide, hvad sprog det er.. Glimt i øjet
Tilbage til toppen Go down
Dronning Cyra

Dronning Cyra

Antal indlæg : 1164
Reputation : 25
Registration date : 03/10/08

Mænd altså..... Vide
IndlægEmne: Sv: Mænd altså.....   Mænd altså..... Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 10:36 pm

Han gifter sig med hende med de største babser - skulle der have stået til sidst, hvilket jeg ændrede tongue

Morale: Ja ja - det kan godt være mænd tænker meget over tingene - men de får ikke en dyt ud af det... Glimt i øjet
Tilbage til toppen Go down
Shanty

Shanty

Alder : 35
Antal indlæg : 254
Reputation : 13
Registration date : 04/05/09

Mænd altså..... Vide
IndlægEmne: Sv: Mænd altså.....   Mænd altså..... Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 10:41 pm

Jeg elsker den morale.... Smile Big Og hvor er det sandt.. tongue
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst



Mænd altså..... Vide
IndlægEmne: Sv: Mænd altså.....   Mænd altså..... Icon_minitimeSøn Jan 24, 2010 9:48 am

Øh - var oversæt til Italiensk tongue Via Google Translate xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst



Mænd altså..... Vide
IndlægEmne: Sv: Mænd altså.....   Mænd altså..... Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 5:13 pm

HAHAHAH !HAHAHAHAHA


jeg forstod den ik :(
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst



Mænd altså..... Vide
IndlægEmne: Sv: Mænd altså.....   Mænd altså..... Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 7:43 pm

Forstår den heller ikke..
ville da klart vælge den der kunne køre den største last i min trillebør.
En dag bliver man vel træt af at dyrke vandret tango, så er det jo smart de også kan bruges til noget andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst



Mænd altså..... Vide
IndlægEmne: Sv: Mænd altså.....   Mænd altså..... Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 7:44 pm

Præcis felix Smile Big
haha
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold




Mænd altså..... Vide
IndlægEmne: Sv: Mænd altså.....   Mænd altså..... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 

Mænd altså.....

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Forumnyt samt gæster! :: Lykønskninger og digte samt sjov og jokes ;) :: Jokes-
Opret et forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner