Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
TilmeldForumforsideLog indNyeste billeder
- > Velkommen til Night Dragons' forum! - > Vi byder nye som gamle velkomne! Skriv gerne 1 indlæg eller 2 - det gør det hele lidt hyggeligere Glimt i øjet - > Night Dragons søger frisk drageblod. I kan læse alt om vore optagelseskrav på vores eksterne allianceside. Smile - > Alt vedr. forum, tag venligst kontakt til Itachi Uchiha eller en anden i Nights ledelse. < -

Del | 
 

 Gode og sjove ubrugelige links!! :D

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
repsakasper

repsakasper

Alder : 32
Antal indlæg : 1389
Reputation : 5
Registration date : 24/03/10

Gode og sjove ubrugelige links!! :D Vide
IndlægEmne: Gode og sjove ubrugelige links!! :D   Gode og sjove ubrugelige links!! :D Icon_minitimeFre Mar 26, 2010 7:04 pm

Ærede ærede Night og Tiny, som tegn på min taknemmelighed over medlemsskabet (well, prøvetiden)
kommer her en samling af mine yndlingssider jeg helt klart mener I bør prøve Smile Big
Nogle er sjove, andre er kiksede, mens resten bare er total dumme Smile Big

Men der kan hurtigt gå en time eller to, med at tjekke dem, ud og prøve of finde ud af, at ingen af siderne rent faktisk gør ret meget nytte.. (et par gør dog Smile Big)

Dem der gør lidt meget nytte, men som man alligevel ikke burde kende Smile Big

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] - En side hvor du kan finde ud af, hvor mange i verden, der hedder det samme som dig Smile Big

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] - En side, hvor du kan konvertere (lave om) din alm. tekst, til at stå på hovedet (brug ikke denne i ikariam, jeg gjorde det selv ved mine bynavne, dette resulterede i, at efter 2 år fandt GO ud af det, og jeg blev bannet :O)

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] - Find ud af, hvad du hedder på Japansk!

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] - Konverter et af dine billeder (eller flere) til at se gammel ud, dvs. dit billede du tog af huset i går, nu er sort/hvid, og ser 100 år gammel ud Smile Big

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] - udskriv en af papirsdimserne, og du er klar til at lave en flot papirsdims (ligesom papirsflyvere, bare hvor du kan lave eiffeltårnet mm.)

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] - Tetris for dem der keder sig over det almindelige (tryk bare play! med det samme; du vender den der dims der kommer ned, med mellemrum)

Dem der bare er ubruglige!!

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] - bladre gennem tonsvis af farver, ved at trykke i højre eller venstre side af skærmen! OPS! Den siger en sjov lyd, når du kører musen hen til siden tongue

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] - Zoom gennem en masse billeder, som er lagt sammen til ét. (du bliver aldrig færdig!!) Smile Big

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] - En side, hvor du kan høre en af verdens bedste sange, og se et meget sjovt dyr (er ikke sikker på om det virkelig er den længeventede Gedeostehamster Smile Big

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] - Jacob kan svare; Ja, Nej og det ved jeg ikke, til dit spørgsmål (det er random hvad han svarer)

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] - linket siger sig selv!! (hvis du altså forstår engelsk)

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] - for lidt flere af slagsen Smile Big

Håber ikke i kommer til at kede jer I jeres påskeferie, ellers ved I hvordan I kan undgå dette nu Smile Big MUAHAHAHA!! Smile Big
Mvh
repsakasper
Tilbage til toppen Go down
http://www.repsakasper.pointblog.dk/
Dronning Cyra

Dronning Cyra

Antal indlæg : 1164
Reputation : 25
Registration date : 03/10/08

Gode og sjove ubrugelige links!! :D Vide
IndlægEmne: Sv: Gode og sjove ubrugelige links!! :D   Gode og sjove ubrugelige links!! :D Icon_minitimeFre Mar 26, 2010 8:24 pm

Hahahaha.... det må jeg sige - det er noget at en liste Smile Big

Tror da nok lige, at jeg skal forbi en side eller to her i påske tongue
Tilbage til toppen Go down
Sonny-BaBy

Sonny-BaBy

Alder : 33
Antal indlæg : 1815
Reputation : 56
Registration date : 09/07/08

Gode og sjove ubrugelige links!! :D Vide
IndlægEmne: Sv: Gode og sjove ubrugelige links!! :D   Gode og sjove ubrugelige links!! :D Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 2:53 am

Hehe jeg skal sgu osse lige ha tjekket det igennem mrgreen
Mega nice Kasper ! Smile Big

Btw skal jeg sætte denne i den lukkede? Gæster kan se denne mappe, ved ik om du ved det xD
Tilbage til toppen Go down
http://nightdragons.heavenforum.com
Gæst
Gæst



Gode og sjove ubrugelige links!! :D Vide
IndlægEmne: Sv: Gode og sjove ubrugelige links!! :D   Gode og sjove ubrugelige links!! :D Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 5:42 am

hehehe vi kommer helt sikkert ikke til at kede os tongue

Når vi har dine link i baghånden Smile Big
Tilbage til toppen Go down
repsakasper

repsakasper

Alder : 32
Antal indlæg : 1389
Reputation : 5
Registration date : 24/03/10

Gode og sjove ubrugelige links!! :D Vide
IndlægEmne: Sv: Gode og sjove ubrugelige links!! :D   Gode og sjove ubrugelige links!! :D Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 2:14 pm

Mange tak for de positive kommentarer Smile Big
Nej, Wanda, og hvis I gør, så er det squ også jeres egen skyld!! tongue Haha

Sonny; Det bestemmer du helt selv, om gæster kan læse dette eller ej, det har jeg nu ikke det store imod Smile Big

Cyra: Jah, listen er en smules stor, gad godt jeg kunne have lavet den længere tongue Men kunne ikke lige komme på flere sider Smile - Hvis du, eller andre, har en god side også, så må I meget gerne smide den ind Smile Big (så putter jeg den op i den første tråd Smile Big)
Tilbage til toppen Go down
http://www.repsakasper.pointblog.dk/
Sponsoreret inhold




Gode og sjove ubrugelige links!! :D Vide
IndlægEmne: Sv: Gode og sjove ubrugelige links!! :D   Gode og sjove ubrugelige links!! :D Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 

Gode og sjove ubrugelige links!! :D

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Forumnyt samt gæster! :: Lykønskninger og digte samt sjov og jokes ;) :: Blandede bolcher-
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner