Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
TilmeldForumforsideLog indNyeste billeder
- > Velkommen til Night Dragons' forum! - > Vi byder nye som gamle velkomne! Skriv gerne 1 indlæg eller 2 - det gør det hele lidt hyggeligere Glimt i øjet - > Night Dragons søger frisk drageblod. I kan læse alt om vore optagelseskrav på vores eksterne allianceside. Smile - > Alt vedr. forum, tag venligst kontakt til Itachi Uchiha eller en anden i Nights ledelse. < -

Del | 
 

 U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Superloke

Superloke

Antal indlæg : 417
Reputation : 4
Registration date : 05/10/11

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeMan Jan 16, 2012 3:25 pm

Det er ikke let at føre krig Smile:

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]



Sidst rettet af Superloke Tors Jan 19, 2012 5:32 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
firewall

firewall

Alder : 30
Antal indlæg : 623
Reputation : 18
Registration date : 06/08/08

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeMan Jan 16, 2012 7:44 pm

nej Smile men de har ikke overgivet sig endnu Smile
Tilbage til toppen Go down
Odokai

Odokai

Alder : 29
Antal indlæg : 195
Reputation : 1
Registration date : 03/08/09

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeMan Jan 16, 2012 10:22 pm

puhaa hvor kan jeg ikke klare ham Empire.. kæft det er da noget pis han fyre af!
Tilbage til toppen Go down
repsakasper

repsakasper

Alder : 32
Antal indlæg : 1389
Reputation : 5
Registration date : 24/03/10

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 8:03 am

Mahaha, det er skægt at læse Smile Big

Håber da det bliver lige så skægt i vores kamp Smile Big
Tilbage til toppen Go down
http://www.repsakasper.pointblog.dk/
Itachi Uchiha

Itachi Uchiha

Alder : 28
Antal indlæg : 983
Reputation : 26
Registration date : 25/05/10

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 9:56 am

OMG :O

Mine øjne er ved at falde ud efter jeg var færdig med at læse det study
Tilbage til toppen Go down
Grums

Grums

Alder : 29
Antal indlæg : 79
Reputation : 0
Registration date : 08/12/11

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 10:52 am

Man oplyser da ikke om hvor ens hær er henne og hvilke by tongue
Tilbage til toppen Go down
Itachi Uchiha

Itachi Uchiha

Alder : 28
Antal indlæg : 983
Reputation : 26
Registration date : 25/05/10

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 10:53 am

Hehe nej giver dig ret Grums tongue

Men det må jo være hans stil at oplyse det geek
Tilbage til toppen Go down
Grums

Grums

Alder : 29
Antal indlæg : 79
Reputation : 0
Registration date : 08/12/11

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 10:58 am

Mærkeligt nok at han har bygget en 50k gs men vil ikke bruge den, fail tongue
Tilbage til toppen Go down
Itachi Uchiha

Itachi Uchiha

Alder : 28
Antal indlæg : 983
Reputation : 26
Registration date : 25/05/10

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 11:00 am

Haha ja havde sku ikke lige opdaget! :O

U-T har ellers været rigtig god til at forsvare sig selv, så syntes det her er en skændsel :(
Tilbage til toppen Go down
Grums

Grums

Alder : 29
Antal indlæg : 79
Reputation : 0
Registration date : 08/12/11

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 11:01 am

De har jo nogle dygtige krigere i UT som plejer at gøre det rigtig godt, men nu er de pisk væk.
Tilbage til toppen Go down
Itachi Uchiha

Itachi Uchiha

Alder : 28
Antal indlæg : 983
Reputation : 26
Registration date : 25/05/10

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 11:08 am

Det er sørgeligt :(
Tilbage til toppen Go down
Odokai

Odokai

Alder : 29
Antal indlæg : 195
Reputation : 1
Registration date : 03/08/09

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 2:23 pm

Ja det er jo helt absurd det der... De mister virkelig meget ære på det der stunt...
Og så at de græder over at ONE ikke vil miste tropper.. åh gud altså
Tilbage til toppen Go down
Itachi Uchiha

Itachi Uchiha

Alder : 28
Antal indlæg : 983
Reputation : 26
Registration date : 25/05/10

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 2:30 pm

Hehe ja det er sku noget af et stunt de kom med der tongue

De skal passe på de ikke brækker nakken på den lol!
Tilbage til toppen Go down
Superloke

Superloke

Antal indlæg : 417
Reputation : 4
Registration date : 05/10/11

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 4:02 pm

Ja, UT-ledelsen må også få en masse intern vrøvl med den udmelding.

Der er jo ikke langt fra standpunktet omkring, at man ikke kan acceptere krigsdelen af spillet, til at være nødt sige, at man heller ikke kan lide spillet i det hele taget. Og derefter er der kun en vej: At holde op med at spille spillet.
Tilbage til toppen Go down
Odokai

Odokai

Alder : 29
Antal indlæg : 195
Reputation : 1
Registration date : 03/08/09

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 4:36 pm

Især hvis generalen, har trukket tropper tilbage, der ellers var på vej i kamp (som jeg forstod det)
Jeg ville sgu blive lidt sur, og overveje noget nyt, hvis min general forbød mig at føre krig, når man er blevet erklæret krig..
Tilbage til toppen Go down
Itachi Uchiha

Itachi Uchiha

Alder : 28
Antal indlæg : 983
Reputation : 26
Registration date : 25/05/10

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 4:38 pm

Gad godt vide om det får en påvirkning på U-T´s placering som nr 1 alliance...
Tilbage til toppen Go down
Nergal

Nergal

Alder : 48
Antal indlæg : 326
Reputation : 4
Registration date : 02/03/11

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 5:10 pm

Om ikke andet har vi da plads til at samle nogle udtrædende U-T medlemmer op.. Very Happy Night
Tilbage til toppen Go down
Sean

Sean

Alder : 28
Antal indlæg : 91
Reputation : 0
Registration date : 20/05/10

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 6:03 pm

Lige inden i fortsætter..
Faktum er at U-T ikke har overgivet sig. Og det kommer de heller ikke til forløbelig.

ONE er arrogante mennesker, som man skal smadre helt ud af banen.
Det ville være skønt tongue
Tilbage til toppen Go down
Odokai

Odokai

Alder : 29
Antal indlæg : 195
Reputation : 1
Registration date : 03/08/09

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 6:56 pm

at ONE burde få noget smadder er jeg helt enig i, men jeg synes godt nok at U-T leverer langt under standard her...
Tilbage til toppen Go down
Superloke

Superloke

Antal indlæg : 417
Reputation : 4
Registration date : 05/10/11

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 7:31 pm

Sean skrev:
Lige inden i fortsætter..
Faktum er at U-T ikke har overgivet sig. Og det kommer de heller ikke til forløbelig.

Men trods alt, så har Empire skrevet i [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] :

Citat :
Som General for U-T, skal jeg hermed meddele ONE at U-T opgiver. Tillykke med sejren til ONE !!!

Og han har ikke trukket det tilbage, tværtimod fortsætter han:

Citat :
Det korte og lange er, at U-T har opgivet. Vores leder Grimmehund, har overgivet beskeden til OP.
Vi regner naturligvis med at I ikke angriber en alliance, som overgiver sig.

Citat :
I bund og grund, er dette et symtom, på et krigsspil som ikke virker. At man kan trække sine tropper uden det har konsekvenser og at man kan lade sine byer blive besat uden at det har andre konsekvenser, udover det koster dobbelt i ressourcer at bygge enheder og tropper.

Så længe spillet er på den måde eller at vi kan have en gentleman aftale om at man bliver så længe at alle linier kan fyldes, skal man ikke regne med at U-T deltager i en krig mere.
Tilbage til toppen Go down
Sean

Sean

Alder : 28
Antal indlæg : 91
Reputation : 0
Registration date : 20/05/10

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 9:41 pm

Nu ved du ikke hvad jeg får at vide.
Men igår lavede de en kæmpe beslutning i U-T angående krigen.

En af tingene var at de ikke opgav. Og fik det at vide fra en bestemt person i ledelsen.
Tilbage til toppen Go down
Odokai

Odokai

Alder : 29
Antal indlæg : 195
Reputation : 1
Registration date : 03/08/09

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 10:25 pm

Men det kan vi jo ikke se..
Vi kan se på forum, at U-T's general har sagt at de har givet op.. og det vælger man så at tro på.

Men det lyder da spændende hvis de vil prøve at give ONE modstand Smile Big
Tilbage til toppen Go down
real-4

real-4

Alder : 33
Antal indlæg : 652
Reputation : 11
Registration date : 03/08/08

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeOns Jan 18, 2012 2:14 pm

Øhh Sean inden du begynder på noget lad være med og snakke om noget du tydeligt ikke ved noget som helst om Glimt i øjet
Tilbage til toppen Go down
Sean

Sean

Alder : 28
Antal indlæg : 91
Reputation : 0
Registration date : 20/05/10

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeOns Jan 18, 2012 3:10 pm

Øhhh Real
Ved godt hvad jeg taler om.
Fokuser bare på din krig...
Tilbage til toppen Go down
real-4

real-4

Alder : 33
Antal indlæg : 652
Reputation : 11
Registration date : 03/08/08

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeOns Jan 18, 2012 3:18 pm

Siden hvornår?

Det at du siger at U-T ikke har overgivet sig er jo en løgn i sig selv, men hvis du tror du ved hvad du taler om så er det fint Smile

Så holder jeg mig bare til sandheden..
Tilbage til toppen Go down
Sean

Sean

Alder : 28
Antal indlæg : 91
Reputation : 0
Registration date : 20/05/10

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeOns Jan 18, 2012 3:22 pm

Gøre du bare..
Hvis U-T har overgivet sig, hvorfor er tråden så ikke lukket?

Men fokuser nu bare din krig, og hør efter hvad din kvindelige leder siger..
Tilbage til toppen Go down
real-4

real-4

Alder : 33
Antal indlæg : 652
Reputation : 11
Registration date : 03/08/08

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeOns Jan 18, 2012 3:33 pm

Superloke har jo i sig selv givet bevis fra tråden på board at U-T har overgivet sig, at krigen ikke er overstået giver vel lidt sig selv hvis man læser lidt i tråden..

Øhh nu er det jo en krig jeg deltager i og ikke dig så man skulle tro at jeg vidste lidt mere om hvad der foregår i krigen end dig så burde det ikke være dig der skulle fokuserer på din egen krig? :o

Men også lige meget har allerede skrevet mere i tråden end jeg ville synes bare det er synd du(Sean) snakker om noget du ikke har styr på som man kan se, men må være dit problem og ikke mit Smile
Tilbage til toppen Go down
Sean

Sean

Alder : 28
Antal indlæg : 91
Reputation : 0
Registration date : 20/05/10

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeOns Jan 18, 2012 3:40 pm

Jeg synes også det er synd, at du tror på sådan noget.
Men det er vel dit problem.. Og smut nu bare herfra, og fokuser på din krig.
Det er jo ikke ligefrem fordi du er god til det... haha mrgreen
Tilbage til toppen Go down
Superloke

Superloke

Antal indlæg : 417
Reputation : 4
Registration date : 05/10/11

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeOns Jan 18, 2012 3:55 pm

Sean skrev:
Hvis U-T har overgivet sig, hvorfor er tråden så ikke lukket?

Den del er vel klart beskrevet i ika-forum-krigserklæringsreglerne i [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] :

Citat :

§1.2 Krigen kan afsluttes ved at trådstarteren ELLER to, en fra hver alliancen, skriver HVER deres tråde hvor det gøres klart at krigen er slut.
§1.2.1 Hvis det er en fra hver alliance der afslutter krigen, skal de to tråde falde inden for 2 timer.

I øvrigt synes jeg, at det er rart med lidt temperament på et forum omkring en krig. Det officielle forum er noget humørforladt uden grund. Man kan jo altid slå ned, hvis noget kører alt for langt ud...

Hvad er der i øvrigt galt med at have en kvindelige ledere? Det har jeg da været underlagt i årevis...
Tilbage til toppen Go down
lightning bolt



Alder : 32
Antal indlæg : 55
Reputation : 1
Registration date : 12/10/11

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitimeOns Jan 18, 2012 4:12 pm

hmm som jeg lige forstår det uden at have sat mig ind i krigen, så har U-T overgivet sig/desperat forsøgt at ende krigen, men at ONE ikke vil acceptere det, da det ikke skal være så "nemt" at undgå en krig, specielt når man ligger nr. 1 på highscoren, hvilket helt sikkert er forståeligt nok.

Så lige nu skulle det være op til ONE, hvornår denne krig er slut.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold




U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Forumnyt samt gæster! :: Medlemmer & gæster-
Opret dit forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner