Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
TilmeldForumforsideLog indNyeste billeder
- > Velkommen til Night Dragons' forum! - > Vi byder nye som gamle velkomne! Skriv gerne 1 indlæg eller 2 - det gør det hele lidt hyggeligere Glimt i øjet - > Night Dragons søger frisk drageblod. I kan læse alt om vore optagelseskrav på vores eksterne allianceside. Smile - > Alt vedr. forum, tag venligst kontakt til Itachi Uchiha eller en anden i Nights ledelse. < -

Del | 
 

 Ikariam ver, 0.5.0: Første indtryk

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Superloke

Superloke

Antal indlæg : 417
Reputation : 4
Registration date : 05/10/11

Ikariam ver, 0.5.0: Første indtryk Vide
IndlægEmne: Ikariam ver, 0.5.0: Første indtryk   Ikariam ver, 0.5.0: Første indtryk Icon_minitimeTors Apr 19, 2012 5:42 pm

Efter at have været lidt på [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] , så synes jeg meget det ligner den nuværende version 0.4.5. Dog synes jeg, at animationerne af de flyvende fugle er temmelig irriterende.

Jeg havde troet, at der ville være nye bygningstyper; men det er der ikke ifølge hjælpen...
Tilbage til toppen Go down
Sean

Sean

Alder : 28
Antal indlæg : 91
Reputation : 0
Registration date : 20/05/10

Ikariam ver, 0.5.0: Første indtryk Vide
IndlægEmne: Sv: Ikariam ver, 0.5.0: Første indtryk   Ikariam ver, 0.5.0: Første indtryk Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 1:21 pm

Jeg synes ellers det er rimelig fedt Smile Big
Tilbage til toppen Go down
repsakasper

repsakasper

Alder : 32
Antal indlæg : 1389
Reputation : 5
Registration date : 24/03/10

Ikariam ver, 0.5.0: Første indtryk Vide
IndlægEmne: Sv: Ikariam ver, 0.5.0: Første indtryk   Ikariam ver, 0.5.0: Første indtryk Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 6:00 am

Synes det er fedt de har udvidet det til fuldskærm! Men det passer af lort på bærbare, widescreens osv. med opløsning på omkring 1366*768 -.-
Ø-billedet kan ikke ses fuldt,
Bybilledet er også kinda fucked,
Kun verdensbilledet har fået et løft, og her kan man se mere end ellers.

De har Zoomet alt for meget ind, til at det kan være på skærmen,
heldigvis bliver det udvejet ved, at der INGEN ventetid er, når man med musen trykker og flytter billedet, ligesom verdensbilledet fungerer nu.

Men kan godt lide fuldskærmsideen, hvor man f.eks. i ø-billedet kan se antal mænd i mine, savværk og tempel uden at skulle trykke "Vis ø" mellem hver funktion. Her er det bare at klikke først på savværk, så på minen (Eller omvendt.) Og det åbner i et vindue oven på ø-billedet. Det er meget nice!

Det jeg er mest utryg over lige pt, er om hvordan vores Sripts kommer til at fungere sammen med den nye version, når den kommer.
Tilbage til toppen Go down
http://www.repsakasper.pointblog.dk/
firewall

firewall

Alder : 30
Antal indlæg : 623
Reputation : 18
Registration date : 06/08/08

Ikariam ver, 0.5.0: Første indtryk Vide
IndlægEmne: Sv: Ikariam ver, 0.5.0: Første indtryk   Ikariam ver, 0.5.0: Første indtryk Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 8:25 pm

fedt men kan ikke spille det xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold




Ikariam ver, 0.5.0: Første indtryk Vide
IndlægEmne: Sv: Ikariam ver, 0.5.0: Første indtryk   Ikariam ver, 0.5.0: Første indtryk Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 

Ikariam ver, 0.5.0: Første indtryk

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Forumnyt samt gæster! :: Medlemmer & gæster-
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner