Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
TilmeldForumforsideLog indNyeste billeder
- > Velkommen til Night Dragons' forum! - > Vi byder nye som gamle velkomne! Skriv gerne 1 indlæg eller 2 - det gør det hele lidt hyggeligere Glimt i øjet - > Night Dragons søger frisk drageblod. I kan læse alt om vore optagelseskrav på vores eksterne allianceside. Smile - > Alt vedr. forum, tag venligst kontakt til Itachi Uchiha eller en anden i Nights ledelse. < -

Del | 
 

 Sai vs Sonny !!

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 

Hvis er bedst?
Sonny-BaBy
Sai vs Sonny !!  Vote_lcap 88% Sai vs Sonny !!  Vote_rcap
 88%  [ 7 ]
Sai
Sai vs Sonny !!  Vote_lcap 12% Sai vs Sonny !!  Vote_rcap
 12%  [ 1 ]
Totale stemmer : 8
 

ForfatterBesked
Gæst
Gæst



Sai vs Sonny !!  Vide
IndlægEmne: Sai vs Sonny !!    Sai vs Sonny !!  Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 11:01 am

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.] - Aka you own personaly god

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.] - Aka the drawing "Ninja"

Må den bedste vinde!

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Kan ikke finde ud af det med afstemnings ting så i skriver bare (Navn) GMV for at stemme i tråden [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Tilbage til toppen Go down
repsakasper

repsakasper

Alder : 32
Antal indlæg : 1389
Reputation : 5
Registration date : 24/03/10

Sai vs Sonny !!  Vide
IndlægEmne: Sv: Sai vs Sonny !!    Sai vs Sonny !!  Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 4:23 pm

Må squ sige de begge er godt lavet! - Men efter at have set hvilke billeder I har brugt, må jeg sige det er sygt gjort, Sonny... Hvordan fanden har du lavet det billede du havde fra grå til "guld" ?? : D - Squ nice nok..

Sys også Sonny's er mere behagelig at kigge på tongue Din er for skarp, Sai, og de der klipper til højre, de ser squ noget mystiske ud Smile Big HEhe

Derudover ligner sonny's en af dem der fra Aliens vs Predator Smile Big
Tilbage til toppen Go down
http://www.repsakasper.pointblog.dk/
Gæst
Gæst



Sai vs Sonny !!  Vide
IndlægEmne: Sv: Sai vs Sonny !!    Sai vs Sonny !!  Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 10:30 pm

repsakasper skrev:
Må squ sige de begge er godt lavet! - Men efter at have set hvilke billeder I har brugt, må jeg sige det er sygt gjort, Sonny... Hvordan fanden har du lavet det billede du havde fra grå til "guld" ?? : D - Squ nice nok..

Sys også Sonny's er mere behagelig at kigge på tongue Din er for skarp, Sai, og de der klipper til højre, de ser squ noget mystiske ud Smile Big HEhe

Derudover ligner sonny's en af dem der fra Aliens vs Predator Smile Big

Jeg tør vede på sonny har blendet Glimt i øjet
Eller brugt fractal/c4d ... jeg kan da lave den samme effekt og samme farver hvis jeg gør det [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

SOnny jeg udfordre dig igen når jeg får tid!! [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Tilbage til toppen Go down
repsakasper

repsakasper

Alder : 32
Antal indlæg : 1389
Reputation : 5
Registration date : 24/03/10

Sai vs Sonny !!  Vide
IndlægEmne: Sv: Sai vs Sonny !!    Sai vs Sonny !!  Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 8:05 am

Hehe, aner squ ikke hvordan Sonny har lavet det Smile Big
Men jeg troede jo han snød under sidste konkurrence med træet, og det gjorde han ikke, så må han vel helle rikke snyde her? Smile Big
Tilbage til toppen Go down
http://www.repsakasper.pointblog.dk/
Gæst
Gæst



Sai vs Sonny !!  Vide
IndlægEmne: Sv: Sai vs Sonny !!    Sai vs Sonny !!  Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 1:15 pm

repsakasper skrev:
Hehe, aner squ ikke hvordan Sonny har lavet det Smile Big
Men jeg troede jo han snød under sidste konkurrence med træet, og det gjorde han ikke, så må han vel helle rikke snyde her? Smile Big

Ville ønske jeg kunne se hvordan han havde lavet det [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Men mig og sonny bruger ikke samme program så vi kan ikke sammeligne det på den måde [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Tilbage til toppen Go down
Sonny-BaBy

Sonny-BaBy

Alder : 33
Antal indlæg : 1815
Reputation : 56
Registration date : 09/07/08

Sai vs Sonny !!  Vide
IndlægEmne: Sv: Sai vs Sonny !!    Sai vs Sonny !!  Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 5:19 pm

Hehe har brugt et par lag som jeg selv har lavet og tegnet en smule da et ikke helt gad at fungere xD

Men har bestemt ikke snydt, da der ikke stod nogen steder at vi ikke måtte redigere billederne eller fjerne og tillægge farver og sætte andre 'styles' ind tongue

Men jeg takker mange gange! Det er lidt svært hvordan jeg skal forsklarer hvordan det er lavet. Men de billeder jeg har lagt op, er dem jeg har taget fra google Smile De andre har jeg selv lavet xD Har dog stadig nogle vanskeligheder med mit eget program, da det er et nyere af det gamle jeg havde. Men kan dog det samme, men bare lidt mere indviklet xD Smile Big
Tilbage til toppen Go down
http://nightdragons.heavenforum.com
Gæst
Gæst



Sai vs Sonny !!  Vide
IndlægEmne: Sv: Sai vs Sonny !!    Sai vs Sonny !!  Icon_minitimeMan Jul 26, 2010 2:33 pm

Så må jeg jo bare blive beder til at lave signaturs tongue !
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold




Sai vs Sonny !!  Vide
IndlægEmne: Sv: Sai vs Sonny !!    Sai vs Sonny !!  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 

Sai vs Sonny !!

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Forumnyt samt gæster! :: Dragon Challenges! :: FanArt :: Gamle FanArt-Udfordringer-
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner