Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
TilmeldForumforsideLog indNyeste billeder
- > Velkommen til Night Dragons' forum! - > Vi byder nye som gamle velkomne! Skriv gerne 1 indlæg eller 2 - det gør det hele lidt hyggeligere Glimt i øjet - > Night Dragons søger frisk drageblod. I kan læse alt om vore optagelseskrav på vores eksterne allianceside. Smile - > Alt vedr. forum, tag venligst kontakt til Itachi Uchiha eller en anden i Nights ledelse. < -

Del | 
 

 Når mænd er kreative og hygger sig ;)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
repsakasper

repsakasper

Alder : 32
Antal indlæg : 1389
Reputation : 5
Registration date : 24/03/10

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 10:13 pm

Nævn lige et mærke på rigtig smør!

Og sig ikke Lurpak! - Rigtig smør opbevares ikke i sølvpapir! Alt for uhandy!!!

EDIT:

PlanteoliE? Hvor får du det fra?
Kærgården:

Ingredienser:Smør, uhærdet vegetabilsk olie, vand, mælkesyrekultur og salt (1%)
Tilbage til toppen Go down
http://www.repsakasper.pointblog.dk/
Dronning Cyra

Dronning Cyra

Antal indlæg : 1164
Reputation : 25
Registration date : 03/10/08

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 10:22 pm

Du får lige Arlas egne ord:

"Dansk smør er under mærket Lurpak® et af verdens mest kendte smørmærker og har en ganske særlig historie. Siden 1990 har smørret fået konkurrence af blandingsproduktet Kærgården®, der er udviklet som et smørbart fedtstof."

Men ellers er der Arla Harmonie® økologisk smør og mærket Naturmælk, som også er økologisk. tongue


Ja måske er det uhandy, men derfor er der opfundet sådan nogle smørskåle til at putte smør i Smile Big
Tilbage til toppen Go down
Sonny-BaBy

Sonny-BaBy

Alder : 33
Antal indlæg : 1815
Reputation : 56
Registration date : 09/07/08

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 13, 2010 5:22 am

Olie er godt Wink Night
Tilbage til toppen Go down
http://nightdragons.heavenforum.com
repsakasper

repsakasper

Alder : 32
Antal indlæg : 1389
Reputation : 5
Registration date : 24/03/10

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 13, 2010 8:34 am

Som jeg siger. Vælg ikke Lurpak tongue
- Lurpak er luksus-smør, eftersom det er så dyrt!

Find lige noget smør, der er i rigtige bakker, som kærgården!
- Lurpak findes i rigtig smørbakke, som smørbart! Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.repsakasper.pointblog.dk/
Gæst
Gæst



Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 13, 2010 11:07 am

sjove diskussioner der er her inde xD og kan kun være enig med Cyra :-) men Cyra skulle du måske ikke lige rette din profil bare lidt?? altså lige få skiftet køn fra mand til kvinde?? ;-)
Tilbage til toppen Go down
Dronning Cyra

Dronning Cyra

Antal indlæg : 1164
Reputation : 25
Registration date : 03/10/08

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 13, 2010 11:55 am

Ja se, groenlaender - nogen har rettet i min profil - tror du jeg synes, at det er sjovt! Og jeg har ikke gidet rette det tilbage, for det er lidt tidsspilde i mine øjne....

Kasper altså - der er en grund til, at rigtig smør ikke er i en Kærgården-indpakning. Rigtig smør er hårdt og Kærgården-indpakningen går der nemt revner i, når man skærer med en kniv - derfor de dertil indrettede smørskåle Smile Big

Glemte i øvrigt at svare på det med planteolie: planteolie = vegetabilsk olie Glimt i øjet
Tilbage til toppen Go down
Sean

Sean

Alder : 28
Antal indlæg : 91
Reputation : 0
Registration date : 20/05/10

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 13, 2010 2:54 pm

Olie er da mega dejligt og godt:=)

Kære Cyra, mænd er bare bedre end kvinder:)
Der er ikke nogen diskussion, så i kvinder kan bare smutte i køknet og lave en stor plade flæskesteg med masser af flæskesværd og en stor kold øl, imens vi ser noget dejligt sport thumbup

Forresten god jul til alle her i Night og Tiny santa
Tilbage til toppen Go down
Sonny-BaBy

Sonny-BaBy

Alder : 33
Antal indlæg : 1815
Reputation : 56
Registration date : 09/07/08

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 13, 2010 2:56 pm

God jul Tiny Smile
Tilbage til toppen Go down
http://nightdragons.heavenforum.com
repsakasper

repsakasper

Alder : 32
Antal indlæg : 1389
Reputation : 5
Registration date : 24/03/10

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 13, 2010 3:27 pm

Men Cyra! Kærgården er ikke hårdt, det er mellemhårdt, dvs. det er til at smøre! Ikke skære i?

En grund til det hedder smør, og ikke "skær i små firkanter/ynde skiver og læg på brødet"!

Og som Sean og Sonny så fint påpeger; olie er godt!

- Hehe, groenlaender, du skulle bare vide hvad det kunne udvikle sig til hvis ikke det var jul og kvinden var blevet sendt i køkkenet for at lave den fint detaljerede ret oplyst af Sean, flæskesteg og kolde øl! - Og derfor ikke er i stand til at tage diskussionen op med - alle andre - Smile Big
Tilbage til toppen Go down
http://www.repsakasper.pointblog.dk/
Dronning Cyra

Dronning Cyra

Antal indlæg : 1164
Reputation : 25
Registration date : 03/10/08

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 13, 2010 4:14 pm

Jeg har ingen problemer med olie - jeg bruger mega meget olie i dagligdagen, bare ikke på brødet - man kan dog ikke kalde Kærgården for smør! Smør kan også sagtens smørres ud uden problemer, hvis man tager smørret ud af køleskabet i god tid inden brug. Men det glemmer de fleste og så får de sådan noget hårdt noget at skære i.


Altså nu er jeg sådan indrettet, at jeg kan sagtens nå flæskestegen med tilbehør og det hele samt diskutere med jer rødder her Glimt i øjet

Og passe mit RL-arbejde oveni - men måske har I selv problemer med at nå ret meget? tongue
Tilbage til toppen Go down
agent00skid

agent00skid

Alder : 31
Antal indlæg : 180
Reputation : 8
Registration date : 21/01/09

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 13, 2010 6:09 pm

Helt enig med Cyra, det skal bare tages ud i god tid, så dur det fint. Smile
Tilbage til toppen Go down
Kvaser

Kvaser

Alder : 42
Antal indlæg : 64
Reputation : 1
Registration date : 20/08/09

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 13, 2010 7:17 pm

Altså... I kan da sagtens bruge kærgården til at lime pålægschokoladen fast med... men i kan ikke kalde det smør...
For at gøre det lidt mere klart, så kan man sige at kærgården er en mellemting mellem margerine og smør... blødheden fra det første og smagen fra den anden... men som alt man blander, så mister det lidt af evnen, ergo, kærgården er lidt hårde og smager af lidt mindre end de to førnævnte...
Lurpak, er ganske rigtig det mærke de fleste kender, men der findes faktisk mange gode alternativer dertil... og har man adgang til special forretninger, kan man af og til også finde gammeldags lavet smør, det har en meget bedre smag, er langt hårdere og kan ikke holde sig nær så længe... men tro mig det er det værd... særligt hvis man bruger det i sin madlavning... Birkes bliver aldrig de samme igen, når man har brugt gammeldags smør deri...

Cyra: du ved godt at Platon sagde at kvinder skulle tie i større forsamlinger ikk?
Tilbage til toppen Go down
agent00skid

agent00skid

Alder : 31
Antal indlæg : 180
Reputation : 8
Registration date : 21/01/09

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 13, 2010 8:30 pm

Men vil dog indrømme, at blandingsprodukterne, eller det smørbare "smør" også kaldes smør af mange.
Tilbage til toppen Go down
repsakasper

repsakasper

Alder : 32
Antal indlæg : 1389
Reputation : 5
Registration date : 24/03/10

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 13, 2010 9:50 pm

Puha, alt for mange argumenter imod kærgården..
Men kan også se, at det ikke er kærgården der ligger og gemmer sig i køleskabet, det er squ Bakkedal! Smile Big Kan ikke se forskellen ^^ Det smager næsten af det samme .... ?

Kvaser, nok er jeg enig i din argumentation om indhold af kærgård, Lurpak og gammeldavs smør, men kærgården er stadig smør! tongue

Er dog 100% enig i dit citat fra Platon! Smile Big
Tilbage til toppen Go down
http://www.repsakasper.pointblog.dk/
Sonny-BaBy

Sonny-BaBy

Alder : 33
Antal indlæg : 1815
Reputation : 56
Registration date : 09/07/08

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 13, 2010 10:35 pm

Kærgaarden som i kalder den, er og vil forblive smør, det står selv på bakken Glimt i øjet Its the best Very Happy Night Bakkedel er osse i orden, men som kasper siger det smager næsten af det samme tongue

Gammelt rigtig smør med salt og mælk, nej tak. Heller en bakke kærgaarden på et tykt stykke varmt brød MUMS ! Smile Big
Tilbage til toppen Go down
http://nightdragons.heavenforum.com
repsakasper

repsakasper

Alder : 32
Antal indlæg : 1389
Reputation : 5
Registration date : 24/03/10

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 7:01 am

HEhe, godt, Sonny! Smile Godt vi er nogen der er enige! tongue

Desuden; man bruger ikke smør i madlavning! Medmindre det er risengrød, og det skal i midten under kanelen!

HVis det skal bruges i madlavningen, skal der squ bruges magarine.! Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.repsakasper.pointblog.dk/
Kvaser

Kvaser

Alder : 42
Antal indlæg : 64
Reputation : 1
Registration date : 20/08/09

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 7:29 am

Repsa... NU HOLDER DU...

Selvfølgelig bruger man smør i madlavningen... naturligvis afhængig af hvad man laver... Ellers er det olie man bruger... margerine bruger man slet ikke...
Tilbage til toppen Go down
repsakasper

repsakasper

Alder : 32
Antal indlæg : 1389
Reputation : 5
Registration date : 24/03/10

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 7:33 am

Alt "smør" er ligger i papirsfirkanter, kaldes magarine! - Det kaldes kun smør, hvis det er i en bakke! Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.repsakasper.pointblog.dk/
Sonny-BaBy

Sonny-BaBy

Alder : 33
Antal indlæg : 1815
Reputation : 56
Registration date : 09/07/08

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 7:47 am

WOrd !
Tilbage til toppen Go down
http://nightdragons.heavenforum.com
DarkSoul

DarkSoul

Alder : 29
Antal indlæg : 212
Reputation : -4
Registration date : 06/07/10

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 12:07 pm

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]


En af mange dumme ting som kvinder gør Glimt i øjet[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Tilbage til toppen Go down
repsakasper

repsakasper

Alder : 32
Antal indlæg : 1389
Reputation : 5
Registration date : 24/03/10

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 3:51 pm

Omfg - Hahaha Smile Big
Tilbage til toppen Go down
http://www.repsakasper.pointblog.dk/
Kvaser

Kvaser

Alder : 42
Antal indlæg : 64
Reputation : 1
Registration date : 20/08/09

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 2:09 pm

I stakler, en skønne dag, vil i lære at sætte pris på, god mad tilberedt med de rette ting, deriblandt smør (Nej ikke fra en bakke)
Tilbage til toppen Go down
mewe

mewe

Alder : 64
Antal indlæg : 318
Reputation : 5
Registration date : 14/08/10

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 2:36 pm

Hmmmm,

Nu er der vistnok rigtig ved at gå mandehørm og fadbamser i denne tråd clown

At diskutere noget så kvindeligt som smør, kærgård og magarine confused

-Det er som at høre kvinder diskutere forskellen på en Ferrari og en Fiat, hvor det eneste de går op i er farven Sleep
Tilbage til toppen Go down
Sonny-BaBy

Sonny-BaBy

Alder : 33
Antal indlæg : 1815
Reputation : 56
Registration date : 09/07/08

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 3:48 pm

Høneklubben skulle vi kalde tråden xD
Tilbage til toppen Go down
http://nightdragons.heavenforum.com
repsakasper

repsakasper

Alder : 32
Antal indlæg : 1389
Reputation : 5
Registration date : 24/03/10

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 16, 2010 6:51 am

Jah Smile Big Vi elsker at diskutere de mærkeligste ting!

Mewe, du må bære over med os, men som mænd, vil vi ikke give os! vi vil have *rat* Smile Big

Kvaser; ja, så længe det ikke er i en bakke, men i firkantet indpakning, så kaldes det magarine, det gør det i hvert fald hos os! Kun det i bakke kaldes smør!
- Og så er det faktisk ligemeget hvad mærke det er Glimt i øjet
Tilbage til toppen Go down
http://www.repsakasper.pointblog.dk/
mewe

mewe

Alder : 64
Antal indlæg : 318
Reputation : 5
Registration date : 14/08/10

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 9:57 pm

Okay - smør er det og smør bliver det...

I Danmark kan man ikke få smør, man kan heller ikke få ost, og ikke nok med det så kan man heller ikke få mælk. [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Arla sidder på det hele:

Smørret blander de op med rapsolie for at gøre det billigere at producere

Osten inderholder mere valle for at gøre den billigere at producere

Mælken får fjernet det meste af fedtet for at gøre den billigere at producere

- Og ikke nok med det så importerer de tysk og polsk mælk for at kunne gøre det hele endnu mere billig????

Ja, for min skyld må I meget gerne diskutere smør/kærgård/margarine...

Men skal jeg stege en god udvalgt brasilliansk oksebøf, med tilhørende gode røde kartofler, ja så foretrækker jeg den absolut billige smør fra New Zealand til en 10er, men en lille sjat olivenolie fra Grækenland.

- Så får man en rigtig god stegeskorpe på bøffen, og en rigtig god rødvinssauce til.

Min mening er, at der ikke er forskel på at bruge hverken det ene eller det andet, når det er dansk produceret - for det er alt lige meget fyldt med vand. Ja det er godt nok til frikadeller og medisterpølse - og ikke mindst til billige penge.

Jeg erkender meget gerne at jeg selv køber og anvender det til hverdag, men det er som Kina-produceret stangtøj: Du bruger det dagligt, det klæder dig ikke, men det er skide billigt Suspect

Dansk mælkeproduktion i en nøddeskal..... Exclamation
Tilbage til toppen Go down
Sonny-BaBy

Sonny-BaBy

Alder : 33
Antal indlæg : 1815
Reputation : 56
Registration date : 09/07/08

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 10:11 pm

affraid Vildt Mewe!

HAHA Kom til min øde ø, så skal du få mælk direkte fra yveret eller ryk til landet. Der kan du osse få det direkte fra yveret, hvis du kender en landmand xD

Skal hilse og sige til alle der ikke har smagt det ufortyndet, det smager frygteligt første gang, især hvis det er DIREKTE fra patten mrgreen

Men det er en tilvendings sag tongue
Tilbage til toppen Go down
http://nightdragons.heavenforum.com
Dronning Cyra

Dronning Cyra

Antal indlæg : 1164
Reputation : 25
Registration date : 03/10/08

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 10:42 pm

Ja undrer mig ikke, at du har drukket direkte fra patten - det var vel slet ikke til at vriste dig fra den igen rofl


Sidst rettet af Dronning Cyra Søn Dec 19, 2010 11:37 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
mewe

mewe

Alder : 64
Antal indlæg : 318
Reputation : 5
Registration date : 14/08/10

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 10:47 pm

Nop ikke mælk direkte fra patten - jeg har prøvet det [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

- har hadet det siden, så det er ikke en tilvænningssag for mig.

Off topic: Min mor siger jeg har været brystbarn - det tror jeg ikke på [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Lunken tynd og sød mælk? [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

- Det er jo ren ARLA
Tilbage til toppen Go down
Sonny-BaBy

Sonny-BaBy

Alder : 33
Antal indlæg : 1815
Reputation : 56
Registration date : 09/07/08

Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 20, 2010 11:09 am

Det er da godt nok ikke tyndt, når det kommer fra pat af rofl

Cyra jeg har osse smagt modermælk fra moder, da jeg var lidt yngre. Du skal huske vi er en stor familie, og når man er lille vil man smage alt igen xD Det er så endnu slemmere, var ved at puke

Men er jo blevet nød til at slippe det jyske yver, som da jeg flyttede til sjælland. Og her er det alt så fancy, blir pumpet inden i stalden, og så smidt direkte i en containerne, der køler det. Så kan vi gå og hente det, også om morgen kommer ARLA folkene, og om aften er der fyldt igen, så vi kan hente Smile Big
Tilbage til toppen Go down
http://nightdragons.heavenforum.com
Sponsoreret inhold




Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: Når mænd er kreative og hygger sig ;)   Når mænd er kreative og hygger sig ;) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 

Når mænd er kreative og hygger sig ;)

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Forumnyt samt gæster! :: Lykønskninger og digte samt sjov og jokes ;) :: Blandede bolcher-
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner