Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
TilmeldForumforsideLog indNyeste billeder
- > Velkommen til Night Dragons' forum! - > Vi byder nye som gamle velkomne! Skriv gerne 1 indlæg eller 2 - det gør det hele lidt hyggeligere Glimt i øjet - > Night Dragons søger frisk drageblod. I kan læse alt om vore optagelseskrav på vores eksterne allianceside. Smile - > Alt vedr. forum, tag venligst kontakt til Itachi Uchiha eller en anden i Nights ledelse. < -

Del | 
 

 Cyra takker af!

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Dronning Cyra

Dronning Cyra

Antal indlæg : 1164
Reputation : 25
Registration date : 03/10/08

Cyra takker af! Vide
IndlægEmne: Cyra takker af!   Cyra takker af! Icon_minitimeMan Okt 03, 2011 2:45 pm

Ærede Night-ledelse, Night-medlemmer og tidligere Night-medlemmer!

I nat tog jeg min beslutning om at stoppe med at spille Ika for good. Jeg har længe været "borte" og har af flere omgange forsøgt at vende tilbage, men jeg har aldrig rigtigt fundet lysten igen. :(

Nu er mit liv fyldt op af andre vaner (en del sunde Glimt i øjet ), så tiden vil heller ikke være der alligevel. Jeg har imidlertid haft utrolig mange gode, hyggelige og sjove stunder med masser af udfordringer på godt og ondt. Jeg har samtidig været utrolig glad for at "møde" alle jer her i Ika og især i Night! Jeg vil aldrig glemme samtalerne på msn, chatten og skype! Det sociale har betydet utrolig meget for mig.

Tusind tak til jer alle for et godt samarbejde - det er med sorg i sinde, at jeg siger farvel til jer - jeg savner jer allerede ved tanken om, at nu er det bare slut for good!

Hav det rigtig godt, pas godt på jer selv og god vind fremover. Hold Night i live and stay cool, drager! Smile Big

De varmeste og kærligste tanker
Cyra
Tilbage til toppen Go down
UltimateW

UltimateW

Alder : 48
Antal indlæg : 273
Reputation : 15
Registration date : 17/01/09

Cyra takker af! Vide
IndlægEmne: Sv: Cyra takker af!   Cyra takker af! Icon_minitimeMan Okt 03, 2011 2:57 pm

Farvel Sad Night
Tilbage til toppen Go down
repsakasper

repsakasper

Alder : 32
Antal indlæg : 1389
Reputation : 5
Registration date : 24/03/10

Cyra takker af! Vide
IndlægEmne: Sv: Cyra takker af!   Cyra takker af! Icon_minitimeMan Okt 03, 2011 3:08 pm

Trist, trist!! .... For Night - Fedt, fedt!! .... For den aldrende dronning!

Der er squ ingen der kan tage din plads Cyra, det var det samme med Sonny, det er squ ærgeligt. Men godt at se du er kommet videre i livet fra det her vanedannende Cyperspaceunivers :p

Nu skal vi bare af med Mikkel, så er der ikke flere gamle hoveder tilbage Smile - Ej gas. Har selv følt mig som en del af de gamle, så er det altid ærgeligt, når ældrebyrden formindskes.

Det har været sjovt, selvom vi ikke har lært hinanden så meget at kende, da du har været væk meget af min tid, men den tid vi har haft, har været fed og sjov! Jeg takker for det!

Se det på den lyse side: "De gamle takker af, det giver plads til nogle nye" Smile Håber da du vil kigge ind på forum alligevel, for at sige hej? Smile Big
Tilbage til toppen Go down
http://www.repsakasper.pointblog.dk/
Itachi Uchiha

Itachi Uchiha

Alder : 28
Antal indlæg : 983
Reputation : 26
Registration date : 25/05/10

Cyra takker af! Vide
IndlægEmne: Sv: Cyra takker af!   Cyra takker af! Icon_minitimeMan Okt 03, 2011 3:13 pm

Som skrevet IG Cyra kommer jeg til at savne dig, men ønsker dig alt held og lykke frem over i RL.
Tilbage til toppen Go down
UltimateW

UltimateW

Alder : 48
Antal indlæg : 273
Reputation : 15
Registration date : 17/01/09

Cyra takker af! Vide
IndlægEmne: Sv: Cyra takker af!   Cyra takker af! Icon_minitimeMan Okt 03, 2011 4:37 pm

repsakasper skrev:

Nu skal vi bare af med Mikkel, så er der ikke flere gamle hoveder tilbage Smile - Ej gas. Har selv følt mig som en del af de gamle, så er det altid ærgeligt, når ældrebyrden formindskes.

ahh, med 2 år og 9mdr. i ND, tror jeg vist i dag jeg overtager "de gamle hoveders" plads.
Tilbage til toppen Go down
Itachi Uchiha

Itachi Uchiha

Alder : 28
Antal indlæg : 983
Reputation : 26
Registration date : 25/05/10

Cyra takker af! Vide
IndlægEmne: Sv: Cyra takker af!   Cyra takker af! Icon_minitimeMan Okt 03, 2011 5:48 pm

Havde du en lille regne fejl Kasper tongue

UW er ældre medlem end mig, Firewall, Agent, Nevada osv
Tilbage til toppen Go down
mewe

mewe

Alder : 64
Antal indlæg : 318
Reputation : 5
Registration date : 14/08/10

Cyra takker af! Vide
IndlægEmne: Sv: Cyra takker af!   Cyra takker af! Icon_minitimeMan Okt 03, 2011 5:52 pm

Farvel Cyra Sad Night

Du vil blive savnet. Men du skal da lige have denne Rose med på vejen.
Tilbage til toppen Go down
Hapsihaps

Hapsihaps

Alder : 31
Antal indlæg : 215
Reputation : 3
Registration date : 17/10/10

Cyra takker af! Vide
IndlægEmne: Sv: Cyra takker af!   Cyra takker af! Icon_minitimeMan Okt 03, 2011 6:13 pm

Farvel Cyra :/

Håber det bedste for dig fremover, held og lykke! be always happy Glimt i øjet

P.S skal du slette din konto?
Tilbage til toppen Go down
repsakasper

repsakasper

Alder : 32
Antal indlæg : 1389
Reputation : 5
Registration date : 24/03/10

Cyra takker af! Vide
IndlægEmne: Sv: Cyra takker af!   Cyra takker af! Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 5:50 am

Tjah, Mikkel - Puha UW, er det allerede så lang tid? :o

Jeg må ærlig indrømme jeg ikke ved hvor lang tid folk har været har. Har bare set Cyra som en del af ledelsen, og det har Mikkel jo vidst også været lige siden jeg kom til ND, så mere ledelsmæssigt jeg lige har tænkt på Smile Big
Tilbage til toppen Go down
http://www.repsakasper.pointblog.dk/
Itachi Uchiha

Itachi Uchiha

Alder : 28
Antal indlæg : 983
Reputation : 26
Registration date : 25/05/10

Cyra takker af! Vide
IndlægEmne: Sv: Cyra takker af!   Cyra takker af! Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 10:32 am

Hehe ja Kasper på den måde Smile

Jeg har altid været i ledelsen i Night Smile Big
Tilbage til toppen Go down
Dronning Cyra

Dronning Cyra

Antal indlæg : 1164
Reputation : 25
Registration date : 03/10/08

Cyra takker af! Vide
IndlægEmne: Sv: Cyra takker af!   Cyra takker af! Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 3:04 pm

Tak for jeres hilsner alle sammen! Smile

Jeg har været i Night siden oktober 2008 og været en del af ledelsen i det meste af min tid Shock

Mikkel er jo kun et barn i den sammenhæng Glimt i øjet

Nå, der er sket lidt ændringer. Kasper vil gerne overtage min konto, så jeg vil være her lidt endnu i forbindelse med overdragelsen. Smile
Tilbage til toppen Go down
agent00skid

agent00skid

Alder : 31
Antal indlæg : 180
Reputation : 8
Registration date : 21/01/09

Cyra takker af! Vide
IndlægEmne: Sv: Cyra takker af!   Cyra takker af! Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 4:57 pm

Firewalls registreringsdato på forum er 06/08/08, hvilket er ældre end Cyras. :O

Min er misvisende, da jeg først kom ind i Night noget efter at registrere mig på forum.
Tilbage til toppen Go down
Sonny-BaBy

Sonny-BaBy

Alder : 33
Antal indlæg : 1815
Reputation : 56
Registration date : 09/07/08

Cyra takker af! Vide
IndlægEmne: Sv: Cyra takker af!   Cyra takker af! Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 6:05 pm

Jeg har været med siden tidernes start, har kun været ude i en uge for at ophjælpe Tiny Wink Night Vil osse altid være med <3

Cyra din dejlige dame! Må du ha' det og et rigtig stort tab for alle du osse nu forlader dette spil Sad Night
Tilbage til toppen Go down
http://nightdragons.heavenforum.com
repsakasper

repsakasper

Alder : 32
Antal indlæg : 1389
Reputation : 5
Registration date : 24/03/10

Cyra takker af! Vide
IndlægEmne: Sv: Cyra takker af!   Cyra takker af! Icon_minitimeOns Okt 05, 2011 6:30 am

Helt enig, Sonny Glimt i øjet

Agent: Tjoh, men der er vel forskel på at have været medlem, og på at have været en del af ledelsen? Smile Big Men ja, firewall er satme en ældgammel drage, ligesom dig og et par andre Smile Big
Tilbage til toppen Go down
http://www.repsakasper.pointblog.dk/
firewall

firewall

Alder : 30
Antal indlæg : 623
Reputation : 18
Registration date : 06/08/08

Cyra takker af! Vide
IndlægEmne: Sv: Cyra takker af!   Cyra takker af! Icon_minitimeOns Okt 05, 2011 12:04 pm

Det fanme trist at du går :( er endelig færdig med alt mulig arbejde Smile

Det var nu meget hyggeligt dengang du var med i Night Smile Jeg håber du får det mega godt fremover og du må bare have det godt Smile

og ja agent Smile jeg kom tidligt ind i Night og så gik jeg fra dem men kom tilbage til dem Smile
Tilbage til toppen Go down
agent00skid

agent00skid

Alder : 31
Antal indlæg : 180
Reputation : 8
Registration date : 21/01/09

Cyra takker af! Vide
IndlægEmne: Sv: Cyra takker af!   Cyra takker af! Icon_minitimeOns Okt 05, 2011 12:45 pm

Siden der gik lidt hat og briller i ledelsen, har jeg opgivet at holde helt styr på den. tongue
Tilbage til toppen Go down
repsakasper

repsakasper

Alder : 32
Antal indlæg : 1389
Reputation : 5
Registration date : 24/03/10

Cyra takker af! Vide
IndlægEmne: Sv: Cyra takker af!   Cyra takker af! Icon_minitimeOns Okt 05, 2011 2:50 pm

Haha, Agent, det kan jeg squ godt forstå. Og tror lige der går lidt tid til vi er på plads, os der sidder der nu. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.repsakasper.pointblog.dk/
Odokai

Odokai

Alder : 29
Antal indlæg : 195
Reputation : 1
Registration date : 03/08/09

Cyra takker af! Vide
IndlægEmne: Sv: Cyra takker af!   Cyra takker af! Icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 6:53 pm

Det er måske lidt sent jeg skriver.

Tak for alt cyra, du har virkelig været der for Night, gennem lidt af hvert.

Jeg har stor respekt for dig, og god vind fremover IRL.

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold




Cyra takker af! Vide
IndlægEmne: Sv: Cyra takker af!   Cyra takker af! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 

Cyra takker af!

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Forumnyt samt gæster! :: Medlemmer & gæster-
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner