Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
TilmeldForumforsideLog indNyeste billeder
- > Velkommen til Night Dragons' forum! - > Vi byder nye som gamle velkomne! Skriv gerne 1 indlæg eller 2 - det gør det hele lidt hyggeligere Glimt i øjet - > Night Dragons søger frisk drageblod. I kan læse alt om vore optagelseskrav på vores eksterne allianceside. Smile - > Alt vedr. forum, tag venligst kontakt til Itachi Uchiha eller en anden i Nights ledelse. < -

Del | 
 

 U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Sean

Sean

Alder : 28
Antal indlæg : 91
Reputation : 0
Registration date : 20/05/10

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 18, 2012 4:57 pm

supeloke der skal være en repræsentant fra hver alliance, som siger krigen er slut.
Og det har ONE ikke gjort... Altså krigen er ikke slut!

Og jeg kan allerede se nu at U-T er igang med angreb.
Tilbage til toppen Go down
Superloke

Superloke

Antal indlæg : 417
Reputation : 4
Registration date : 05/10/11

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 18, 2012 8:30 pm

Sean skrev:
supeloke der skal være en repræsentant fra hver alliance, som siger krigen er slut.
Og det har ONE ikke gjort... Altså krigen er ikke slut!.

Det er jeg helt enig i.

Sean skrev:
Faktum er at U-T ikke har overgivet sig

Det er faktuelt forkert.

PS: I går var der 44 medlemmer i U-T, i dag 43. Hvis de kan holde det store medlemstallet så stabilt i denne situation og, så må der sidde nogle folk med virkelig leder-talent i den alliance.
Tilbage til toppen Go down
Sean

Sean

Alder : 28
Antal indlæg : 91
Reputation : 0
Registration date : 20/05/10

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 18, 2012 8:47 pm


U-T har lige vundet et sø slag over Real-4, og hans venner....
Kan se der også er brænd i nogen ONE byer.. Gad vide hvem det er


Sidst rettet af Sean Tors Jan 19, 2012 2:21 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Superloke

Superloke

Antal indlæg : 417
Reputation : 4
Registration date : 05/10/11

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 18, 2012 9:22 pm

I morges havde U-T General Empire en GS på ca. 61.000; vist den højeste GS på Gamma i nogen tid. Nu er Empire's GS på ca. 39.000.

Jeg synes, at det sammen med de nye slag i givet fald passer ganske godt med Empire's officielle udmelding om, at U-T skal lade deres militær slagte af ONE, som en form for demonstration; men at det kan være svært at slå en hær bag niveau 46-mure.

Det kan måske også bekræfte en anden teori: Generaler lyver sjældent Smile

Tilbage til toppen Go down
Sean

Sean

Alder : 28
Antal indlæg : 91
Reputation : 0
Registration date : 20/05/10

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 18, 2012 9:58 pm

Nu er du galt på den igen..
Empire mistede noget af sin GS på et slag.
Tilbage til toppen Go down
Superloke

Superloke

Antal indlæg : 417
Reputation : 4
Registration date : 05/10/11

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 18, 2012 11:18 pm

Øhhh, har jeg skrevet noget andet???
Tilbage til toppen Go down
repsakasper

repsakasper

Alder : 32
Antal indlæg : 1389
Reputation : 5
Registration date : 24/03/10

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 19, 2012 7:31 am

Ikke fordi jeg vil blande mig alt for meget. Men det er seriøst rodet det her!

Sean forklarer, at U-T ikke har overgivet sig, hvilket ellers fremgår af en tre-fire beskeder på board.?

Superloke kommer med statements om hvad der skrives på board. Og altså er informationer vi kan relatere til, og forstå.

Hvad du, Sean skriver, kan vi ikke relatere til, og vi tror ikke sådan lige på hvad du skriver, af flere grunde. 1) Der er ingen beviser for det du skriver! 2) Mange kender dig ikke!
- Så pas på med hvad du siger. Medmindre du kan forklare det, eller bevise din påstand! Smile

For det der mundhuggeri med om det er sådan eller ej, gider vi ikke her på forum. Det er ikke noget vi andre gider bruge tid på at læse!

På forhånd tak!
Tilbage til toppen Go down
http://www.repsakasper.pointblog.dk/
Sean

Sean

Alder : 28
Antal indlæg : 91
Reputation : 0
Registration date : 20/05/10

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 19, 2012 11:32 am

Hvor blev Real-4 af?
Vil du ikke kommentere dit tabte flåde slag, som jeg nævnte? Wink Night

Og jeg har skrevet til dig i spillet Kasper...
Tilbage til toppen Go down
Superloke

Superloke

Antal indlæg : 417
Reputation : 4
Registration date : 05/10/11

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 19, 2012 12:14 pm

Sean du læser jo slet ikke i krigstråden på [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] ! Alene på sidst side er real-4 med som vinder i 3 større slag.

Selvom det er før min tid, så ser det ud som om, det er meget ærgeligt, at vi ikke fik holdt på real-4 i Nights Smile


Jeg ser heller nogen grund til at deltage i et større mundhuggeri, men vil jeg dog alligevel afslutingvis skrive, at Sean måske har overset:

General Empire i søndags kl. 9.42 skrev:
Ordren er givet. Alle trækker deres tropper hjem og venter på I kommer og slagter dem, som ikke er blevet solgt. Træet som tropperne giver vil blive doneret til minerne, så I ikke kan plyndre det.
Så jeg håber I kommer til at nyde en krig, hvor ingen vil gøre modstand.


Sidst rettet af Superloke Tors Jan 19, 2012 12:27 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Sean

Sean

Alder : 28
Antal indlæg : 91
Reputation : 0
Registration date : 20/05/10

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 19, 2012 12:23 pm

Superloke jeg har sendt mine beviser til Kasper..
Nu gider jeg ikke mere.

Sender dem ikke til dig, og Kasper gøre heller ikke .. Det vil ihvertfald være mangel på tillid, hvis han gjorde.

Og superloke tjek hvilken dag det blev skrevet.
Ting kan ændre sig.
Tilbage til toppen Go down
Nergal

Nergal

Alder : 48
Antal indlæg : 326
Reputation : 4
Registration date : 02/03/11

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 19, 2012 12:29 pm

Nu er det ikke for at ødelægge den gode stemning, men der SKAL hærske en god og ordentlig tone på vores forum!!!

Meget bestemt.

Nergal
Tilbage til toppen Go down
Itachi Uchiha

Itachi Uchiha

Alder : 28
Antal indlæg : 983
Reputation : 26
Registration date : 25/05/10

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 19, 2012 12:37 pm

Så stopper festen lige!!!

Denne tråd blev ikke lavet med formål at der skulle kastes med mudder. Jeg forventer god tone og orden på Nights forum ellers vil man blive bannet fra dette forum. I er velkommen til at fortsætte disksutionen dog forventer jeg at den foregår i en god tone og uden mudderkastning.

MvH Itachi
Forum Administrator
Tilbage til toppen Go down
Sean

Sean

Alder : 28
Antal indlæg : 91
Reputation : 0
Registration date : 20/05/10

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 19, 2012 2:16 pm

Tjek på boardet nu Superloke..
Hvad sagde jeg. Så nu er diskussion færdig. Jeg havde ret.

Og forstår nu godt hvorfor han forlod jer Superloke cookie
Tilbage til toppen Go down
Superloke

Superloke

Antal indlæg : 417
Reputation : 4
Registration date : 05/10/11

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 19, 2012 4:23 pm

Sean hentyder sikkert til:

Empire skrev:
Grimmehund og OP havde skrevet lidt sammen og samtidig havde vi en hurtig afstemning i U-T om vi skulle genoptage kampen.
Stemningen var klar at vi skulle genoptage kampene. Derfor gik vi til angreb igen.


Det er en misforståelse, hvis andre end Sean tror, at jeg har spået eller kan/vil spå som denne kaotiske krigs videre forløb efter U-T's officielle overgivelse.

Hvis Empires overgivelse var en krigslist, så synes jeg ikke, at den var smart.


Tilbage til toppen Go down
Superloke

Superloke

Antal indlæg : 417
Reputation : 4
Registration date : 05/10/11

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 20, 2012 10:47 am

Ingen U-T-er blandt Top-12 på GS her til morgen. I stedet 9 stk. ONE-spillere...

U-T holder dog medlemstallet på 42.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold




U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Vide
IndlægEmne: Sv: U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..   U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og.. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 

U-T sure og overgiver sig til ONE, forrtryder og..

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Forumnyt samt gæster! :: Medlemmer & gæster-
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner